Kuten otsikossa mainitaan: Haluaisin valmistaa tai vaihtoehtoisesti tilata tyylikkäämpiä peitelevyjä, jotka ovat helposti avattavissa/suljettavissa. Syy siihen on se, että olen poistanut useita lamppukytkimiä kotona älylamppujen vuoksi, jotka syttyvät ja sammuvat antureiden avulla ja joita ohjataan puhelimen tai muiden älykkäiden painikkeiden kautta. Olen asentanut tavallisia Schneider-peitelevyjä napsautuskiinnityksellä, mutta en pidä siitä, että:
1. Tavalliset peitelevyt eivät ole kovin kauniita
2. Ihmiset etsivät joskus kytkintä, jota ei ole, teksti kannessa, joka kertoo ettei kytkintä tarvita, voisi auttaa, tai vain näyttää siistiltä, haha.
3. Jos koko älykäs järjestelmä pettää, haluan voida poistaa peitelevyn ja käyttää jonkinlaista käsikäyttöistä piilotettua kytkintä kannen takana/telakassa.
Olen tehnyt hyvin yksinkertaisen luonnoksen siitä, miltä ajattelen peitelevyn näyttävän, periaatteessa vain valkoinen neliö puusta tai muovista, jota voi liu’uttaa kehyksen päälle ja pois (ei mukana luonnoksessa, mutta uskon, että voitte päätellä miten se toimisi).
En kuitenkaan tiedä mistä aloittaa, en ole puuseppä ja se olisi helpompaa, jos voisin hyväksyä paksummat levyt, mutta se ei näyttäisi erityisen hyvältä.
Olen ajatellut, että 3D-tulostus voi olla helpompaa kuin valmistaa puusta, koska materiaali on niin ohutta.
Joten: Onko kukaan yrittänyt vastaavaa ja/tai onko joitain vinkkejä? Kaikki apu otetaan suurella kiitollisuudella vastaan.
Luonnos:
https://www.dropbox.com/s/y09xuudg5k3rt55/skiss.jpg?dl=0