Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka
Rimbolasse: Onko kukaan kokeillut Byggmaxin palvelua "Osta kotoa - Nouda kaupasta"? Pitäisi pystyä tilaamaan netistä ja sitten noutamaan tilaus, valmiiksi pakattuna. Tarkoittaako se, että he pakkaavat trailerille, jonka voi yleensä lainata ilmaiseksi sieltä? Mietin tätä, koska silloin voisi mennä itse ilman apuria, joka auttaisi pakkaamaan puutavaran ja laittamaan sen trailerille. Olen yrittänyt
Misse: Haluaisin vastaavan "aaltoilevan" paneelin pinnalle, joka on ehkä 75 x 310 cm. Tietysti tarkistan, jos yritys, joka valmistaa sen, mitä näkyy kuvassa, voi auttaa minua, mutta he vaikuttavat olevan italialainen ovitoimittaja, joten tarvitsisin vara-ratkaisun. Tietääkö kukaan, mistä voisi löytää jotain vastaavaa/ löytää jonkun, joka voi valmistaa jotain vastaavaa erityistilauksena?
myrstack: [citat] Vain se määrä vettä, joka ilmoitettiin pussissa, minulle niin sinulla on parempi kulma, joten se tulee ainakin valumaan alas paremmin kuin minulla. Arviolta niin ura voi kallistua jopa 45 astetta, joten betonin pitäisi voida virrata mukavasti valmiina betonina.
largab: Olen samaa mieltä, mutta kantokykyä ei tarvitse pohtia pystysuoran palkin kanssa.
fgo: On olemassa lauta, joka on suunniteltu sitä varten. Södra interiörillä oli se. Interiorwood.se on uusi osoite, mutta se vaikuttaa olevan rakenteilla. Ostin Karl Hediniltä, mutta sitä löytyy varmasti muualtakin.
Martinjanson: Hei. Olen parhaillaan kunnostamassa vanhaa torppaa, jossa on kellarilla varustettu lisäosa. Olen nyt purkanut kellarin ja ensimmäisen kerroksen välisen palkiston, koska se oli kosteusvaurioitunut osittain lahosta tyylistä "joka on vaihdettu", mutta myös siksi, että palkisto oli rakennettu suoraan betoniseiniä vasten. Huomasin purkaessani, että toinen talon seinä seisoo valetulla
Albireo: Hei! Minulla on veden kanssa ongelmia, joita ajattelin ratkaista laajentamalla kellaria verannan alla. (sen sijaan, että nostaisin taloa 20 cm) Pohdin, miten kattoa (verannan alapuolista lattiaa) voisi eristää maksimaalisesti (mielellään ei paksumpaa kuin 30 cm lattian / terassin kanssa). Laajennus tulisi olemaan noin 3 metriä ulospäin talon seinästä (veranta sen päällä). 1a)
Fel av Åke: Kuten aiemmin mainittiin, laita peltilevy levyn alareunaan, niin ovi pysyy hienona pitkään. Tältä terassinoveni näyttää. [bild]
åttioåttan: [citat] Kiitos sinulle! Ei varsinaisesti muuta kuin vakavuuden tunne. En halua huojuvaa seinää. Joo, tuntuu siltä, että c/c 30 menee tarpeettoman paljon kiskoihin ehkä. Onko joku tehnyt seinän molemmilla tavoilla? Tuleeko siitä merkittävä ero?
Allmänobildad: On todennäköisesti raudoitus, johon säätöilmaisin reagoi. Kaikki asennustyypit (sähkö, lämmitys, vesi, ilmanvaihto jne.) lukuun ottamatta yksittäisiä seinäpistorasioita ja kytkimiä on vedetty eri akseleihin, jotka on merkitty pohjapiirrokseen "S__"
Erik Salhammar: [citat] Minä tein 60 mm reiän 7 cm paksuun kiillegneissilevyyn. Käytin jotain halpaa jouluttajaa ja se sujui hyvin, huolehdi vain veden kaatamisesta teräkselle sen viilentämiseksi.
cap: Syynä kysymykseen on, jos painemittari on kytketty paluupuolelle, voi pumppu laskea painetta kun paineet ovat niin alhaisia eikä ole lämpötilaa. Tai päinvastoin, jos monet termostaatit ovat kiinni ja painemittari on painepuolella, paine kasvaa ja vähenee, kun termostaatit avautuvat. Normaalisti tulisi aina mitata kiertopumppu pois päältä ollakseen varma, että näkee staattisen paineen
Leif i Skåne: Todennäköisesti tavallinen kallasfalt, ota pieni pala ja lämmitä se, haiseeko se asfaltille? Mutta se voi myös olla mustahome, mutta se ei pehmene eikä tahmaa lämmöstä. Jos olet käyttänyt lämpöpistoolia.
DanielG1981: Hei, Minulla on vanha autotalli talon alla, jonka ajattelin laittaa kuntoon sisustamalla. Ongelma on, että huoneen keskellä on ollut lattiakaivo, joka on nyt suljettu, mutta lattia on edelleen kaivon suuntaan kalteva. Ajatuksena on laittaa Platon matto koko betonilattian päälle, sitten sen päälle laittaa koolaukset voidakseni täyttää Rockwoolilla ja sen jälkeen asettaa uuden lattian
justusandersson: Se ei ole vaihtelu sanan varsinaisessa merkityksessä vaan tapa tehdä ikkunan yläpuolella olevasta paneeliseinästä jäykempi. Mitään dramaattista ei todennäköisesti tapahdu, jos sen jättää tekemättä.
SideshowBobBuilder: Vanha keskustelu, mutta haluan silti huomauttaa, että rapatut seinät antavat itse asiassa huonon akustiikan.
tompax: [citat] Tuolloin suosittelen, että pidät alajuoksun paikallaan. Alajuoksu ei ole suoraan kytketty sisätiloihin myöskään, ja jos tarkoitat, että se on kuiva ja hieno eikä kohonneita kosteusarvoja, se tarkoittaa, että se voi hyvin siellä sisällä. Ei ole mitään syytä käyttää valtavasti energiaa sen vaihtamiseen. Se on valtava työ. Täysin turhaa tässä tapauksessa, mielestäni.
Höghus: Lisäksi olisi auttanut, jos teräsprofiilien suunnittelu olisi ollut parempaa. Jos olisin kiinnittänyt ne niin, että olisin aloittanut levyjen kiinnittämisen profiilin "selkäpuolelle" sen sijaan, että olisin tukenut niitä sivusta, kaikki olisi ollut vakaampaa. Huomasin, että vanhassa ruuvinvääntimessäni oli bittipidike, kun irrotin istukan. Milwaukee PES12T Option. Hyvä bonus! [bild]
Derbyboy: Todennäköisesti käytin tällaista pussia. https://www.bauhaus.se/expanderbetong-std-20-kg?gclid=Cj0KCQjwka_1BRCPARIsAMlUmEpBTaf3K7fvnyNDN9sZGCrnUcc83PkvqZKJn-5pJuSRPXdumvejp34aAloqEALw_wcB#go-to-description
trojlee: Mistä voi ostaa pora jiggin/ohjaimen, jota voi käyttää koukkulistan valmistukseen. Sen täytyy pystyä kallistumaan noin 15-45° ollakseen hyvä, tai miten te teette, ketkä olette valmistaneet sellaisia (on tarkoitettu eteiseen)?
tompax: [citat] Jos kellaria ei ole salaojitettu pitkään aikaan, voi olla hyvä tehdä se nyt. Rappauksen uusiminen tarvitsee silloin (jos teet sen lainkaan, mutta kuten sanottu, se ei ole huono asia, päinvastoin) vain sen osan, joka jää maanpinnan yläpuolelle. Maaperän alla laitetaan isodrän tai vastaava, joten ei ole suurta merkitystä, jos rappaukset ovat irronneet. Jos kuitenkin havaitaan,
Gammelhuset: Meillä oli juuri firma samasta syystä. Toisessa huoneessa onnistui tasoittaminen ja maalaaminen tretexin päälle estomaalin jälkeen. Toisessa huoneessa tapettia ei ollut laitettu tarpeeksi tiukasti, joten valittiin 13 mm kipsi kaiken päälle, ja samalla sähköt vedettiin uudelleen, mikä ei vaikuttanut olevan ongelma. Nyt teemme itse huonetta yläkertaan, mutta puolikas seinä on tretexiä
justusandersson: Sopiva istumakorkeus on noin 50 cm. 45x95 alavaunurunkoon voi olla sopiva nykyisillä pituuksilla.
Claes Sörmland: [citat] Ikinä ei voi sulkea pois mahdollisuutta, että joku muurari ajatteli olevan mahtavaa heittää vähän asbestikuitua laastiin. Laasti sekoitettiin ennen paikallisesti. Mutta se ei ole millään tavalla standardi.
Försökersjälv: Aion tehdä tammiportaiden kaide, jonka mitat ovat 21x69. Haluan kuitenkin toisen pään olevan paksumpi kuin 21 mm. On olemassa 45x69, mutta se maksaa 50 % enemmän kuutiometriltä ja vähimmäispituus on 6 metriä. Ei tunnu houkuttelevalta, että autotallin katossa on 1500 euron edestä hukkapaloja, joten ajattelin liimata kaksi 21x69 yhteen tolpaksi. PU-liima, tukipuut molemmilla puolilla ja
Onsalakorven: Göteborgin alueella Göteborgs Handelsstål AB on hyvä vaihtoehto! Ostimme sieltä kaksi mittatilaus IPE180-palkkia viime vuonna hyvään hintaan!
Nissens: [citat] Ahaa, ymmärrän, että se oli aikaa vievää, mutta se oli varmasti paras ratkaisu! Toivottavasti sait hienon katon!
ToRy: Luulen, että laitat liikaa luottamusta muutaman pojan kykyyn tulla toimeen vain siksi, että heillä on pääsy omalle laiturilleen kalastusta varten. Näen mielessäni, että riitoja syntyy, kun päätöksiä on tehtävä siitä, kuka seisoo milläkin laiturilla, seuraavana riidat, kun toinen haluaa vaihtaa ilman ilmeistä syytä, ja luonnollisesti toinen haluaa tietysti vaihtaa laituria, kun