3 546 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Korjaa sähköasennus väärällä tasolla
Tausta: Talossa on ollut jännitetyt katot kaikissa huoneissa ja sähköjohdot voitiin silloin vetää kattojen alle. Myöhemmin on kiinnitetty hukkapuuta harvaksi, vähän minne sattuu, ja päällystetty helmipontilla. Täysin epäsäännöllisesti ja todella suurella jaolla, tietenkin.
Mutta miten tehdään, kun halutaan cc 30 harvalle paneelille? Kaikkien sähköjen uudelleen vetäminen ei ole mahdollista, joten lähimmältä tuntuu upottaa VP-putket välipohjan juoksuihin.
Kattotuoleissa on tukijalat, jotka menevät alas ja liittyvät niihin juoksuihin, joihin ajattelin kaivertaa.
Pitäisikö minun vahvistaa jollain tavalla toimenpiteen jälkeen?
Mutta miten tehdään, kun halutaan cc 30 harvalle paneelille? Kaikkien sähköjen uudelleen vetäminen ei ole mahdollista, joten lähimmältä tuntuu upottaa VP-putket välipohjan juoksuihin.
Kattotuoleissa on tukijalat, jotka menevät alas ja liittyvät niihin juoksuihin, joihin ajattelin kaivertaa.
Pitäisikö minun vahvistaa jollain tavalla toimenpiteen jälkeen?
Nyt näen, että ketju on melko vanha, mutta spontaanisti ajattelen, että voisi olla parempi käyttää 45x45 tyyppisiä rankoja olemassa oleviin rankoihin. Ja sitten laittaa väli, jossa vp-putket eivät estä rankojen kiinnittämistä, sen jälkeen asennat lasin uusiin rankoihin. Se lisää 45 + 20 = 65 mm lasin yläpuolelle, mutta tilaa näyttää olevan.
Jep, käytin 2-tum-3 urilla siellä, missä oli pakko, jotta VP mahtuisi. Ja vedin uudelleen monta, jotka päätyivät flexslang:iin sen sijaan.
Kuten kuvasta näkee, putket sijaitsevat melko kaukana välipohjan alla, siellä missä ne katoavat seinään. Joten ei ollut kovin monta muuta vaihtoehtoa.
Kuten kuvasta näkee, putket sijaitsevat melko kaukana välipohjan alla, siellä missä ne katoavat seinään. Joten ei ollut kovin monta muuta vaihtoehtoa.
Ahaa, ymmärrän, että se oli aikaa vievää, mutta se oli varmasti paras ratkaisu!O ows sanoi:
Toivottavasti sait hienon katon!
Klikkaa tästä vastataksesi
