L
lassebrun: JOS kyseessä on C4 ruuvi ja olet hionut ruuvikantoja, saatat olla hionut pois pintakäsittelyn ja paljastanut materiaalin, joka sitten ruostuu ja värjää. Valitettavasti C4 ruuvi voi kuitenkin värjätä terassin.
6 vastausta · 2,2k lukukertaa
·
S
Smeds: Ehkä seuraa näitä ohjeita https://www.viivilla.se/gor-det-sjalv/trappor/snygga-till-betongtrappan/
1 vastaus · 3,9k lukukertaa
·
B
Bjelkan: niin voi myös tehdä..... kiitos!
2 vastausta · 1,8k lukukertaa
B
T
tergo: yleinen, jos sinulla on betonilattia, jätit 5-10 mm rako betonin ja muiden materiaalien väliin.
1 vastaus · 1,1k lukukertaa
B
BerraSWE: Olin varmaankin leikannut trampoliinin yöllä, kun naapurit nukkuvat. Ehkä tulee ilmeiseksi, että sinä teit sen, mutta heillä ei todellakaan ole todisteita siitä. Jos he ostavat uuden, leikkaa senkin rikki.
22 vastausta · 8,1k lukukertaa
B
blue.b: [citat] [citat] Palkin ympäri puristaminen toimii vain, jos palkki on näkyvissä kuten ensimmäisessä kuvassa, nyt se on piilotettu kipsilevyn ja osb:n taakse, joten täytyy porata ja kierrettää.
6 vastausta · 6,2k lukukertaa
·
J
justusandersson: En usko myöskään, että keltaisella merkityt seinät ovat kantavia.
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
V
Veronicaunika: Voi, okei! Kiitos, jatkan sitten idean kehittämistä.
2 vastausta · 842 lukukertaa
W
witten: [citat] Kyllä haasteet eivät varmasti ole yhtä ilmeisiä näin ohueessa laatassa.
9 vastausta · 3,2k lukukertaa
C
charl_6: Onko kenelläkään viisasta ideaa?
6 vastausta · 1,5k lukukertaa
Oldboy
Oldboy: Näyttää kuuselta.
2 vastausta · 731 lukukertaa
·
Oldboy
2 vastausta · 731 lukukertaa
·
E
Elvvsbygg: Meillä oli utegips paikallaan vuoden ajan osissa taloa ennen kuin paneeli tuli päälle.
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
·
F
Fhony: Olin toivonut parempaa vastakaikua.. :worried: Eikö täällä foorumilla ole vanhoja betonieksperttejä, joilla on kokemusta tästä välivaiheen rakenteesta?
5 vastausta · 2,1k lukukertaa
P
patrikd84: [citat] En ole tarkistanut sitä, koska välipohja on sama (ja tuntematon, ainakin ketjussa) ja ”vain” tuki muuttuu. Huolestunutko siitä, että palkki alkaa väristä? Palkin (90x360) omataajuus oletetulla välipohjan omamassalla on 38 Hz, jos naputtelin oikein puhelimen laskimeen :)
9 vastausta · 2,9k lukukertaa
·
T
tergo: laita yksi nauha remonttikipsiä (7mm) ja sitten kittaa loput
5 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
Hästveda
Hästveda: Hei! Asumme tyypillisessä 70-luvun omakotitalossa. Tällä hetkellä meillä on etupihalla tylsä ja melko kulunut pensasaita. Olemme juuri nyt kunnostamassa etupihaa ja harkitsemme, että poistaisimme pensasaidan ja hankkisimme sen sijaan muurin. Naapurien ja rakennusmääräysten vuoksi haluamme yhdistää muurin ja pensasaidan. Eli rakentaa muuri lecaharkoista ja tehdä siitä ontto,
0 vastausta · 848 lukukertaa
F
fb35523: Kuvat helpottavat... Mitä vaiheita epäröit? Jos olet huolissasi vain vesiliitoksista, uskon, että se sujuu hyvin, kunhan teoria on selvä, ja sen voit varmasti löytää täältä foorumilta ja Youtubesta. Jos et koskaan tee käsitöitä ja tunnet epävarmuutta siitä, miten vaihdat itse allaskaapin, saatat olla heikolla jäällä. Sanoisin, että se riippuu siitä, kuinka kauan voit olla
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
M
Markus o Amy: Hei, Onko olemassa jotain paikkaa blocket:in lisäksi, missä myydä käytettyä rakennusmateriaalia? Esimerkiksi kaakeliuunit, kamiinat, puuhellat, kattotiilet jne jne... Ystävällisin terveisin, //Markus
0 vastausta · 917 lukukertaa
H
Harald Blåtumme: Tuskin voi olla suurempia kuormia kattotuolien nykyisillä päillä, se pitäisi pystyä korjaamaan ulkopuolelta. Voin ajatella näin maallikkona... olen täysin samaa mieltä siitä, että se näyttää ahtaalta ja oudolta, tämän olisi rakennusliikkeen pitänyt ennustaa ja löytää ratkaisuja. Vaihtoehtoisesti, että he eivät ole tehneet tätä työtä ollenkaan.
12 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
R
RichardRR: [citat] Olemassa olevat reiät olivat 200mm, joten käytin ensin 200mm reikäsahaa ja kulmatin sillä tehdäkseni reiästä hiukan suuremman. Käytin sitten 210mm reikäsahaa ja säädin hieman lisää. Koska kyseessä on sininen betoni, tein viimeisen säädön pitkällä raspilla. terveisin Richard
2 vastausta · 4,2k lukukertaa
R
RichardRR: Kiitos kaikista vastauksista. Pidän palkin toistaiseksi, ja jos mahdollisia ongelmia ilmenee tulevaisuudessa, teen sopivan toimenpiteen silloin. Ystävällisin terveisin Richard
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
Oldboy
Oldboy: [citat] Kyllä. Pitkä ja paksu ruuvi parhaan kiinnityksen ja lujuuden vuoksi. Muutenhan naulat ovat hyviä, kuten 150 mm.
4 vastausta · 3,0k lukukertaa
S
Simonjhn: Olen puhunut 3 eri kirvesmiehen kanssa ja he uskovat, että se ei pitäisi olla mikään ongelma, mutta he sanoivat, että kivivillaeristys on suositeltavaa, jos käytetään ilman muovia. Sitten yksi sanoi, että laita muovia, jos teet uudelleen, mutta hänellä oli myös samanlainen tiilitalo rakennettu -73 eikä hänellä ole muovia. Joten annan sen olla ja katsoo, miten käy. Kiitos teille,
5 vastausta · 3,7k lukukertaa
rvf
rvf: Joitakin betongskruv kuvataan myös valmistajan toimesta sopimattomiksi kuormaan liittyviin toimenpiteisiin, joten on todella tärkeää perehtyä ruuvin eritelmiin (jos ne ovat saatavilla..).
11 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
C
C.Lundin: [citat] Jos kysymys esitettiin minulle, niin arvaan, että suuremmat ovat myös Tukholmassa, mutta minulla ei ole aavistustakaan. Mutta tuntuu siltä, että ne keskittyvät yksityishenkilöille, jos ne ilmoittavat listahintoja. Muokkaus: Nopean haun jälkeen vaikuttaa siltä, että sekä Suez että Ragn-Sells toimivat myös tuolla puolella maata, vain esimerkkeinä.
18 vastausta · 5,4k lukukertaa
·
B
Billy___: Myöhäinen vastaus, mutta koputin sinne, missä oli ontto ääni, ja levitin kahdessa erässä. Silloin seinästä tuli hieno. Nyt se on laatoitettu 1,5 vuotta sitten ja kaikki pysyy paikallaan :)
4 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
L
Lerstenstegel: [citat] Fiinibetoni täytyy valaa, vaikka se on nimeltään fiini, se on hyvin karkeaa ja on käytännössä mahdotonta korjata asioita sillä, koska se ei pidä muotoaan. Se on vain tarkoitettu kaadettavaksi muotteihin tai useiden senttien syvyisiin reikiin. Betonin korjauslaasti sisältää paljon lisäaineita, jotta ne kuivuvat nopeasti ja niiden päälle voi rakentaa korkeasti, useimmilla on
10 vastausta · 14,5k lukukertaa
·
V
vincentt: Olen asettanut kivilaattoja ja valitettavasti minulla on paljon pientä korjattavaa jäljellä, erityisesti julkisivujen ympärillä. Yhteensä on varmasti 30-40 metriä (-_-). On ollut niin jo 2 vuotta. En tiedä mitään ulkopuolen rappauksista, kiinnityksestä, betonista. Olen etsinyt tietoa netistä ja ilmeisesti minun pitäisi käyttää rappausta, mutta en valitettavasti tiedä mitä...
0 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
M
Martin_355: [citat] Trappa tulee ulkoseinän ulkopuolelle. Se valetaan vanhan betonin päälle. Sekä sivu että portaikko.
2 vastausta · 2,5k lukukertaa
C
chrille-gäddan: Silloin on kyseessä seinä, joka olisi voitu valita mukaan mutta jota ei koskaan valittu mukaan rakentamisen aikana.
3 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.