8 073 lukukertaa ·
22 vastausta
8k lukukertaa
22 vastausta
Kiljuvat lapset
Sivu 1 / 2
hei.
Me asumme 70-luvun talossa.
Takapihallamme on meidän/lastemme makuuhuoneet. Makuuhuoneistamme tontin rajalle naapuriimme on noin 8 metriä.
Siellä naapuri on asentanut trampoliinin, heidän lapsensa hyppäävät ja kiljuvat myöhään iltaisin noin klo 23 joka ilta.
Kiljuvat lapset herättävät lapsemme.
Olemme puhuneet naapurin kanssa, mutta he kieltäytyvät ymmärtämästä ongelmaa, että he herättävät 9 kuukauden ikäisen vauvan joka ilta.
Niinpä käytimme nyt paljon rahaa talon lisäeristämiseen.
Rakennusmiehet poistivat vanhan eristeen, koska se oli huono.
He asensivat uuden 10 cm:n paksuisen eristeen (isover g3 touch) ja vaihtoivat koko julkisivun uudeksi.
Talo näyttää todella hienolta, mutta kuulemme kuitenkin kiljuvat lapset yhtä paljon kuin ennen
.
Olemme nyt epätoivoisia emmekä tiedä miten saisimme makuuhuoneet hiljaisemmiksi
.
Olisiko jollain ehdotusta ratkaisuksi, kun naapuri ei kuuntele meitä, vaikka olemme puhuneet heidän kanssaan useita kertoja.
Terveisin
Me asumme 70-luvun talossa.
Takapihallamme on meidän/lastemme makuuhuoneet. Makuuhuoneistamme tontin rajalle naapuriimme on noin 8 metriä.
Siellä naapuri on asentanut trampoliinin, heidän lapsensa hyppäävät ja kiljuvat myöhään iltaisin noin klo 23 joka ilta.
Kiljuvat lapset herättävät lapsemme.
Olemme puhuneet naapurin kanssa, mutta he kieltäytyvät ymmärtämästä ongelmaa, että he herättävät 9 kuukauden ikäisen vauvan joka ilta.
Niinpä käytimme nyt paljon rahaa talon lisäeristämiseen.
Rakennusmiehet poistivat vanhan eristeen, koska se oli huono.
He asensivat uuden 10 cm:n paksuisen eristeen (isover g3 touch) ja vaihtoivat koko julkisivun uudeksi.
Talo näyttää todella hienolta, mutta kuulemme kuitenkin kiljuvat lapset yhtä paljon kuin ennen
Olemme nyt epätoivoisia emmekä tiedä miten saisimme makuuhuoneet hiljaisemmiksi
Olisiko jollain ehdotusta ratkaisuksi, kun naapuri ei kuuntele meitä, vaikka olemme puhuneet heidän kanssaan useita kertoja.
Terveisin
JanneJanne123
Talon omistaja
· Stockholm
· 2 911 viestiä
JanneJanne123
Talon omistaja
- Stockholm
- 2 911 viestiä
Kuulostaa uskomattoman epäsympaattisilta naapureilta, helpoin ratkaisu on yrittää saada lapset hiljaisiksi, mutta ymmärrän haasteen.
Oletteko onnistuneet tunnistamaan, mistä ääni tulee sisään? Useimmiten ikkunat ja venttiilit ovat heikko kohta mitä tulee ääneen, ja seinät olettekin jo korjanneet ymmärtääkseni.
Oletteko onnistuneet tunnistamaan, mistä ääni tulee sisään? Useimmiten ikkunat ja venttiilit ovat heikko kohta mitä tulee ääneen, ja seinät olettekin jo korjanneet ymmärtääkseni.
Ettekö voi vaihtaa lapsen makuuhuonetta kesäloma-aikaan? Olen samaa mieltä siitä, että huutavat lapset kello 23 eivät ole ok, mutta joskus pitää olla käytännöllinen.
Ps. 5-6 vuoden päästä hankit trampoliinin. Kosto on suloinen.
Ps. 5-6 vuoden päästä hankit trampoliinin. Kosto on suloinen.
Tarkistakaa, ettei teillä ole tuuletusaukkoja seinässä siihen suuntaan. Niiden tilalle voi vaihtaa äänieristävät tai vaihtoehtoisesti sulkea ilmanvaihto ajaksi, jolloin naapurin lapset meluavat.
Meillä on nimittäin ilmanvaihto naapurin tontin puolella toisella puolella, siellä heillä on poreallas. Noin 5 metrin päässä talostamme. Se voi kuulua sisälle, kun ilmanvaihto on auki. Kun suljen sen, tulee hiljaista.
Terveisin,
Andreas
Meillä on nimittäin ilmanvaihto naapurin tontin puolella toisella puolella, siellä heillä on poreallas. Noin 5 metrin päässä talostamme. Se voi kuulua sisälle, kun ilmanvaihto on auki. Kun suljen sen, tulee hiljaista.
Terveisin,
Andreas
Meillä on uudet kolmilasiset ikkunat.
Ymmärrämme, että lapset leikkivät, koska asumme alueella, jossa on melko paljon lapsiperheitä.
Mutta se ei ole pelkkää tavallista lastenleikkiä.
He ovat useaan otteeseen potkineet palloja makuuhuoneidemme ikkunoihin.
Kun puhumme vanhemmille, he sanovat vain, että lapset ovat lapsia.
Lapset ovat rikkoneet toisten naapureidemme autot.
Olemme nyt suunnittelemassa meluaitaa naapurille, mutta emme tiedä kuinka paljon siitä on apua.
Ymmärrämme, että lapset leikkivät, koska asumme alueella, jossa on melko paljon lapsiperheitä.
Mutta se ei ole pelkkää tavallista lastenleikkiä.
He ovat useaan otteeseen potkineet palloja makuuhuoneidemme ikkunoihin.
Kun puhumme vanhemmille, he sanovat vain, että lapset ovat lapsia.
Lapset ovat rikkoneet toisten naapureidemme autot.
Olemme nyt suunnittelemassa meluaitaa naapurille, mutta emme tiedä kuinka paljon siitä on apua.
Meluseinää pidän toivottomana. Usein on rajoituksia kuinka suuria ja laajoja seiniä saa rakentaa. Palloja vastaan seinä voi osittain auttaa.
Valitettavasti syntyy kaksi tai useampia mielipiteitä, jotka ovat vastakkain. Hyppelevien lasten vanhemmat eivät näe lasten toimintaa ongelmana. Kommenttinne voivat mahdollisesti vain vahvistaa heidän käsitystään siitä, että lasten pitäisi saada olla ulkona ja leikkiä nyt kesäloman aikana.
Valitettavasti syntyy kaksi tai useampia mielipiteitä, jotka ovat vastakkain. Hyppelevien lasten vanhemmat eivät näe lasten toimintaa ongelmana. Kommenttinne voivat mahdollisesti vain vahvistaa heidän käsitystään siitä, että lasten pitäisi saada olla ulkona ja leikkiä nyt kesäloman aikana.
Olen yrittänyt paikantaa mistä ääni tulee.
Tuntuu, että suuri osa äänistä tulee seinästä. Kaikuu seinässä.
Meillä on rakoilma-venttiilit ikkunan yläpuolella, jotka olen sulkenut, mutta luulen, että ne tarvitsevat eristystä, vinkkejä?
.
Kiitos kaikista hyvistä vastauksista
Tuntuu, että suuri osa äänistä tulee seinästä. Kaikuu seinässä.
Meillä on rakoilma-venttiilit ikkunan yläpuolella, jotka olen sulkenut, mutta luulen, että ne tarvitsevat eristystä, vinkkejä?
Kiitos kaikista hyvistä vastauksista
Teillä on varmaan vaikea ongelma tässä. Ei ole helppoa saada parempaa äänieristystä huoneessa näyttää siltä. Lasten kiljuminen katsotaan yleensä sellaiseksi, jota naapurin on siedettävä. He eivät tietenkään saa heittää palloja tai muuta teidän tontille, mutta se on varmaan vaikea saada pois käytännössä kokonaan. Todennäköisesti paras ratkaisu on, että teette mukautuksen ja annatte valoherkän lapsen nukkua huoneessa, joka sijaitsee toiseen suuntaan.
Haha, yksi parhaista vinkeistä tähän mennessä
Olemme myös ajatelleet seinäabsorbentteja saadaksemme kirkkaat korkeat äänet hieman hiljaisemmiksi.
Teillä näyttää olevan naapureita ilman käytöstapoja. Jos he eivät halua sopeutua, voi olla vaikeaa pakottaa heitä siihen. Tärkeintä on silloin varmistaa, että saatte mahdollisimman vähän stressiä tästä syystä. Asettakaa vauva omaan makuuhuoneeseenne, jos se auttaa, ja yrittäkää sitten sijoittaa naapurin häiriötekijä viereenne ärsyyntymättä siitä.
Sitten on tietenkin joitakin muita asioita, joita voitte tehdä. Jos pallo päätyy puutarhaanne, he eivät saa tulla sisään hakemaan sitä, eikä kukaan sano, että sinun tarvitsee heittää se aidan yli samana iltana, voit tehdä sen aamulla ja se on kyllin nopeaa.
On myös hyvä idea kastella nurmikkoa illalla, eikä ole aina mahdollista välttää, että kastelija levittäisi myös naapurin nurmikolle. Ei ole niin hauskaa hyppiä märällä trampoliinilla.
Sitten on tietenkin joitakin muita asioita, joita voitte tehdä. Jos pallo päätyy puutarhaanne, he eivät saa tulla sisään hakemaan sitä, eikä kukaan sano, että sinun tarvitsee heittää se aidan yli samana iltana, voit tehdä sen aamulla ja se on kyllin nopeaa.
On myös hyvä idea kastella nurmikkoa illalla, eikä ole aina mahdollista välttää, että kastelija levittäisi myös naapurin nurmikolle. Ei ole niin hauskaa hyppiä märällä trampoliinilla.
Hyvä viesti. Mutta mitä lapsia tiedät, jotka eivät hyppää, jos trampoliini on märkä? Täällä on hypitty sekä sateessa että tuulessa. Ei yhtäkään lasta, joka olisi jättänyt hyppäämättä sään vuoksiharry73 sanoi:
Mutta jos he huutavat liikaa, heidän täytyy mennä sisään.
