5 425 lukukertaa ·
18 vastausta
5k lukukertaa
18 vastausta
Oikea täyttö Suursäkki/ big bag
Hei.
Minulla on vähän outo kysymys. Voiko joku liittää kuvan tai videon siitä, miltä Stör-säkki / bigbag näyttää valmiina noudettavaksi? Minulla on pari keskikokoista betonia, mutta en tiedä, milloin taso on. Täytyykö näiden neljän varren (korvien?) tulla yhteen vai ei? - en tiedä miten kuljettaja koukkaa ne - onko hänellä ylimääräistä köyttä vai ripustaako hän korvat suoraan koukulla? Anteeksi minun ruotsini.
Ystävällisin terveisin,
Matti
Minulla on vähän outo kysymys. Voiko joku liittää kuvan tai videon siitä, miltä Stör-säkki / bigbag näyttää valmiina noudettavaksi? Minulla on pari keskikokoista betonia, mutta en tiedä, milloin taso on. Täytyykö näiden neljän varren (korvien?) tulla yhteen vai ei? - en tiedä miten kuljettaja koukkaa ne - onko hänellä ylimääräistä köyttä vai ripustaako hän korvat suoraan koukulla? Anteeksi minun ruotsini.
Ystävällisin terveisin,
Matti
Jos kyseessä on betoniauto, joka tyhjentää jäämät siihen, niin tiheys on oikea, mutta säkkiin pakattu paloiteltu betoni sisältää jonkin verran ilmaa palojen välissä, joten mielestäni sitä voi täyttää enemmän kuin puoleen.
Tietenkin on näin. Kun betoni hajotetaan tasaisesti eikä ole isoja palasia, niin ilman osuus on noin 30%. Silloin voi täyttää 3/4. En kuitenkaan koskaan suosittele täyttämään big bag -säkkiä täyteen betonilla, olipa se tuoretta tai rikki hajotettua.K KjellTimell sanoi:
Kiitos paljon kaikille neuvoista. Nyt tiedän, kuinka minun pitäisi täyttää. Minulla on toinen kysymys, enemmän taloudellinen. En tiennyt, kuinka paljon betong maksaisi bilningin jälkeen, mutta nyt on jo 10 säkkiä. Olen tarkistanut 2 yritystä ja näyttää siltä, että se maksaa 10 000 kr sis. Alv (yksityiselle). Onko mahdollista saada joitakin vinkkejä, kuinka tehdä se hieman halvemmalla? (Tukholman alue).
JanneJanne123
Talon omistaja
· Stockholm
· 2 911 viestiä
JanneJanne123
Talon omistaja
- Stockholm
- 2 911 viestiä
Vuokraa kontti on valitettavasti paras vinkkini. Jos se ei ole mahdollista, sain hinnan alas 850 per säkki käyttämällä sivustoa https://www.recycla.se/, toimii suunnilleen kuin offerta.
Voi myös olla ajatus, ettei aja säkki kerrallaan vaan soittaa kuljetusyritykseen ja "vuokrata" kuorma-auto sen sijaan.
Voi myös olla ajatus, ettei aja säkki kerrallaan vaan soittaa kuljetusyritykseen ja "vuokrata" kuorma-auto sen sijaan.
Mitä tulee kuljettajan tuomiseen lavalla, maksoin noin 10k vanhan varastomme (18m2) perustuksen sekä suuren määrän louheen ja asfaltin poistamisesta, yhteensä kaksi täyttä vaihtolavasäiliötä. Hinta oli kuljettajan ja kaatopaikan kanssa ALV mukaan lukien. Kannattaa mainita, että minulla oli jo kaivinkone paikalla, joka pystyi lastaamaan lavan, joten se ei sisältynyt hintaan.
Tarkista lähimmästä soramontustasi/murskaamosta, mitkä ovat heidän kaatopaikkamaksunsa, ja ota sitten hinnat paikalliselta kuljetuskeskukseltasi / kuljetusyritykseltäsi säkin noutoon nosturiautolla ja kuljettamiseen sinne.
Nosturiauto Tukholmassa sis. alv noin 1200kr/h ja betonin kaato oli 200kr/tonni, kun viimeksi kaadoin.
Nosturiauto Tukholmassa sis. alv noin 1200kr/h ja betonin kaato oli 200kr/tonni, kun viimeksi kaadoin.
kiitos kaikille vinkeistä mutta joku otti nämä 10 säkkiä yksityisesti 2500 kr
joten mielestäni se on hyvä kauppa, mutta mainitsemiesi maksujen mukaan toivon, että sisältö ei ole jossain metsän keskellä
Olin erittäin onnellinen, koska he koputtivat itse ovelleni.
He ajavat Huddinge-alueella, mutta eivät käytä Tiptappia. Minulla on puhelinnumero, jos haluat.
