3 005 lukukertaa ·
4 vastausta
3k lukukertaa
4 vastausta
kiinnitys sääntö
D
Derbyboy
Talon omistaja
· Skogen
· 8 045 viestiä
Derbyboy
Talon omistaja
- Skogen
- 8 045 viestiä
Mitä ruuvia minun pitäisi käyttää kiinnittääkseni 45-säännön toiseen 45-sääntöön?
Kiinnitys tulee tehdä niin, että ruuvaan säännön 1 läpi ja säännön 2 pääpuuhun. Normaalisti käytetään ehkä palvea tällaisissa kiinnityksissä, mutta haluan ruuvata. Säännöt yhdessä muodostavat T:n.
Onko suositeltavaa käyttää pidempää ruuvia, kuten 6x140, sen sijaan, että käyttäisi 6x90, vaikka ruuvin kierteetön osa menisi pitkälle liitettävään sääntöön?
(anteeksi, jos kuvaukseni on hieman sekava, mutta on pedagoginen haaste selittää)
Ystävällisin terveisin
Kiinnitys tulee tehdä niin, että ruuvaan säännön 1 läpi ja säännön 2 pääpuuhun. Normaalisti käytetään ehkä palvea tällaisissa kiinnityksissä, mutta haluan ruuvata. Säännöt yhdessä muodostavat T:n.
Onko suositeltavaa käyttää pidempää ruuvia, kuten 6x140, sen sijaan, että käyttäisi 6x90, vaikka ruuvin kierteetön osa menisi pitkälle liitettävään sääntöön?
(anteeksi, jos kuvaukseni on hieman sekava, mutta on pedagoginen haaste selittää)
Ystävällisin terveisin
On olemassa kulmaliittimiä. Ja kaikki riippuu siitä, miten liitosta on tarkoitus kuormittaa.
Jos et halua käyttää liittimiä, niin ruuvaaisin viistosti (2 kpl) ja mukauttaisin ruuvin pituuden sen mukaan.
Jos et halua käyttää liittimiä, niin ruuvaaisin viistosti (2 kpl) ja mukauttaisin ruuvin pituuden sen mukaan.
Tomture61
Omatoimirakentaja
· Född i Luleå
· 6 195 viestiä
Tomture61
Omatoimirakentaja
- Född i Luleå
- 6 195 viestiä
Ei koskaan mikään huippujuttu ruuvata / naulata päätypalaan.
Yllä oleva ehdotus kuulostaa ok.
Jos omistat yläjyrsimen tai japaninsahan + talttatalttan, tee lohenpyrstö, jonka ruuvaat-liimaat.
Yllä oleva ehdotus kuulostaa ok.
Jos omistat yläjyrsimen tai japaninsahan + talttatalttan, tee lohenpyrstö, jonka ruuvaat-liimaat.
Klikkaa tästä vastataksesi