N
noone70: Kiitos vastauksesta. Olen laskenut uudelleen vähän ja säätänyt hieman tetris-rakennelmaani, vie liikaa aikaa ja energiaa puuhata millimetrirakennelmien kanssa. Se ei ole täysin optimaalinen tilan hyödyntämisen kannalta, mutta paljon enemmän marginaalia. :)
5 vastausta · 5,2k lukukertaa
KJD
KJD: Haluaisin saada säännön, käsittelemätön sisätiloihin, joka on 22x45 pyöristetyillä kulmilla ja höylätty kuten tavallinen 45x45. Tarvitsen suurempia määriä. Mikä on helpointa? Pitäisikö sanoa itse ja sitten millä sahalla? Voiko tilata rautakaupasta vai mikä on paras valinta?
0 vastausta · 1,5k lukukertaa
Tomture61
Tomture61: [citat] Lastulevy on yleensä halvempi per m2 (y)
3 vastausta · 2,8k lukukertaa
·
C
camelspin: Olen miettinyt... En tiedä tarkalleen mitä märkätila 1 tarkoittaa, mutta se on typerää. Laita ovenkarmi miten *** haluat. En usko, että aiot huuhdella sitä vedellä. On fiksua asentaa karmi siten, että se voidaan avata kiinnittäen huomiota uloimpaan kerrokseen = kaakeli. Tärkeintä on kuitenkin, että ovi voidaan avata. Jos se tarkoittaa 2,5–5 mm salvaa millä tahansa menetelmällä,
17 vastausta · 8,5k lukukertaa
·
lllusion
lllusion: Onko olemassa bambupaneelia sisäseinille asennettavaksi? Etuja ja haittoja?
0 vastausta · 650 lukukertaa
G
gls: Kokeile Indian Wood AB:ta Ekshäradissa
1 vastaus · 811 lukukertaa
I
isterband1337: [citat] Miten lopulta kävi, mattias?
6 vastausta · 11,3k lukukertaa
·
J
jonaserik: Puu ei luultavasti kaadu, paksut juuret pitävät sen paikallaan ja se vaikuttaa terveeltä eikä kallistu. Se, jossa on halkeama, on suurempi ylhäältä ja se yleensä osoittaa, että ulkoreuna on vajonnut., sitten näyttää siltä, että se on korjattu kerran ilman kiinnitystä vanhaan osaan.
5 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
I
Ironside: Hei, Tarvitsin täyttää kynnysreikä, joka on noin 90x10x3 cm, ja minulla oli kotona vain vanhempi säkki Bygg Max Ute Fixiä, joka on pari vuotta vanha. Kun sekoitin fixiä, siitä tuli hieman paakkuista, mutta ei varsinaisesti suurempaa ongelmaa. Se laitettiin illalla klo 21, ja 12 tuntia myöhemmin se on hieman painunut kasaan ja kiinteytynyt, mutta ei ole vielä kovettunut. Kuinka kauan
0 vastausta · 533 lukukertaa
ColonelKurtz
ColonelKurtz: Minulla on 60-luvulta peräisin oleva talo, joka on rakennettu sinisestä betonista ja jossa on rapattu julkisivu. Joissakin paikoissa on myös maalattuja vanerilevyjä, todennäköisesti vain esteettisistä syistä. Haluan nyt vaihtaa olemassa olevat ja kuluneet vanerilevyt julkisivussa ja asentaa jotakin muuta, olen miettinyt kuitusementtiä (Minerit tai muu merkki). Muutamia kysymyksiä: 1)
0 vastausta · 811 lukukertaa
I
Ironside: Valitsin nostaa ylös lautoja, jotka olivat upotettuina betoniin, ja täyttää se sitten hieman kivijätteellä ja sitten 3-4 cm ulkofix-kerroksella, jota minulla oli jäljellä aikaisemmin. Minulla ei kuitenkaan ollut raudoitustankoa, mutta sillä ei ehkä ole merkitystä fixissä, se taitaa kuitenkin haljeta. Tässä tapauksessa sillä ei kuitenkaan ole merkitystä, koska sen päälle tulee
2 vastausta · 2,9k lukukertaa
T
TheGame: [citat] Mutta joo, nyt kun sanot sen, toimii juuri ja juuri 2500 pitkä skiva, joten ei olekaan ongelma :D(y)
11 vastausta · 8,2k lukukertaa
J
jonaserik: Voi olla vaikeaa saada tiheämpiä tietoja tarvitaan lisää.
1 vastaus · 4,1k lukukertaa
·
Åsa Lund
Åsa Lund: Voitko lämmittää varovasti kuumailmapistoolilla ja katsoa imeytyykö se paremmin alustaan vai ei?
1 vastaus · 1,5k lukukertaa
Kenjoha
Kenjoha: Haluaisin apua materiaalin valinnassa ja mahdollisesti huomioitavia asioita, kenties myös kuvauksessa. Koko leveys 150 cm syvyys 50 cm korkeus 60 cm Olisin kiitollinen, jos joku voisi auttaa minua. Minulla on lasinen, mutta se alkaa olla liian pieni. Ystävällisin terveisin, Kent
0 vastausta · 767 lukukertaa
G
gjores: [citat] olet kyllä tähti! Juuri jotain sellaista etsin. Ja se on vain 1 km päässä kotoa! kiitos!
2 vastausta · 1,2k lukukertaa
R
Reno2020: Suunnitelma on kunnostaa portaat, jotka ovat aiemmin olleet naulatun kokolattiamaton peitossa. Arvelen, että se on enimmäkseen mäntyä, mutta mikä materiaali on itse askelmassa?? Ei tunnu eikä näytä puulta... En halua maalata portaita uudelleen, vaan haluan ne kokonaan puuta mahdollisimman lähellä tulevaa parkettilattian sävyä. Miten tämä tehdään kohtuulliseen hintaan ilman, että
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
Åsa Lund
Åsa Lund: Miksi? Tyylikkäämpi omalla savupiipullaan mielestäni. Helpompi saada hyvä lisäksi. Tipi on vielä helpompi kuin takkakamiina ja lämmittää todella hyvin kahdelle henkilölle, jotka istuvat omissa tuoleissaan edessä ja siemailevat roséa kesäiltana
1 vastaus · 1,8k lukukertaa
·
1977bjorn
1977bjorn: Luulen, että sinun täytyy odottaa, kunnes voit tutkia sitä paikan päällä :) Saatat haluta "avata" sen uudelleen, tai sitten et... Kun asetat neulahuopakerran koko portaikkoon, haluat sen sulkeutuvan tiiviisti myös sivuilta, jolloin siellä ei saa olla rakoja. Näyttää siltä, että raot ovat hieman liian suuret täytettäväksi lateksilla. Olisin varmaan yrittänyt sahata jotain puusta,
3 vastausta · 7,0k lukukertaa
·
D
David_Berglund: Vastaan omaan kysymykseeni, ja totean, että olen tehnyt liian huonoa tutkimusta... Benderillä on 900 korkeita, ja keskusteluissa heidän kanssaan he ehdottivat, että niitä voi lisäksi asettaa pystyyn ja saada ne 1200 korkeiksi mutta tiheämmillä pystysaumoilla ja harjaus vaakasuorassa pystysuoran sijaan. Joten se tulee olemaan minun ratkaisuni.
3 vastausta · 1,8k lukukertaa
Z
Zariad: Siitä tulee kunnon palkki, mutta ehkä se ei ole väärin! Voihan se itse asiassa näyttää hyvältä, kun se on vähän karkeampi. Täytyy miettiä eteenpäin! Kiitos ajatuksista (y)
6 vastausta · 2,1k lukukertaa
·
J
Jan_G: Kaikki tarttuvat tilaisuuteen ansaita enemmän rahaa........
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
K
klippor: Joo, se tuntuu vaikealta. Täytyy varmaan elää sen kanssa, että se näkyy aika selvästi.
4 vastausta · 906 lukukertaa
·
S
sultanen1: Olin yrittänyt smyg/foglist 8* 32, "platten" lattiaa vasten sahattuna monitoimisahalla lattialistaan. Kynnyksen kohdalla olin yrittänyt löytää vanhemman tumman metallilistan.
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
useless
useless: Ongelma on todennäköisesti UV-kestävyys. Tavallinen rakennusmuovi on valmistettu polyeteenistä - Sama materiaali kuin muovipusseissa, pulloissa, vesijohdoissa, jne. Jos materiaali olisi vaarallista, ihmiset olisivat sairastuneet muista tuotteista kuin rakennusmuovista jo kauan sitten.
5 vastausta · 7,9k lukukertaa
F
Flanders.Be: [citat] Melkein aina LTH:n Asiantuntijoiden mukaan, kattoja on melkein mahdotonta rakentaa ja kattoväli ei riitä, elleivät kaikki parametrit ole täydelliset, eli jos sataa rakennusaikana, kattoväli ei kelpaa! Mutta tämä on aiheen vierestä, joten anteeksi, että otin sen esille.
20 vastausta · 24,0k lukukertaa
Y
yens: [citat] Mutta enkö luo itselleni turhaa lisätyötä, jos laitan klinkkerit oviaukon ympärille, kun seinä on paikallaan, ja yritän saada sen siistiksi, sen sijaan että vain jatkan lattian kanssa ja sitten asennan seinän? Onko rakennusteknisesti suoria etuja/haittoja sisäseinän asentamisessa ennen/jälkeen?
5 vastausta · 2,2k lukukertaa
G
gogu: [citat] Ok. Kuulostaa siltä, että voisi uskaltaa kokeilla ilman verkkoa. Onhan se vähän hankalaa saada verkko olemaan kunnolla kaikissa paikoissa. Haluaa mielellään tulla esiin jossain. Olisi mukavaa, jos sen voisi välttää.
6 vastausta · 2,8k lukukertaa
S
seerikand: [citat] joo, miksi en voisi…?! tuntuu yksinkertaiselta ratkaisulta! Kiitos!
11 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
J
justusandersson: Ei, kevytbetoniin en uskonut. Se ei sopinut rakennusvuoteen. Tiili tai betonireikätiili, mahdollisesti myös betonikivi ovat melko varmoja. Lisäksi lauta + rappaus, mutta se ei ollutkaan sitä.
5 vastausta · 1,6k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.