Hei!

Pelkään, että olen tehnyt mokan ja toivon, että joku voi auttaa minua. Olen tehnyt oman työpöytäympäristön valcromat-materiaalista ja sen jälkeen öljynnyt levyt parafiiniöljyllä.

Nyt huomaan, että öljy ei kuivu. Jos laitan paperin pöydälle, siinä on öljytahroja muutaman tunnin jälkeen. En laittanut yhtään paljon öljyä, kun öljysin, ja kun koskee pintaa, se tuntuu kuivalta. Kuitenkin se päästää öljyä.

Nyt minun täytyy ratkaista tämä tavalla tai toisella ja toivon saavani apua täältä. Mitä voin tehdä saadakseni öljyn pois tai jollain tavalla kapseloidakseni sen?

Olen googlannut paljon mutta en löytänyt apua, joten toivon nyt teiltä apua täällä foorumilla :-)
 
Åsa Lund
Voitko lämmittää varovasti kuumailmapistoolilla ja katsoa imeytyykö se paremmin alustaan vai ei?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.