2 214 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Sisäseinä, laatalle tai keraamisille laatoille?
Olen rakentamassa uudelleen varastoa/verstasta, johon tulee väliseinä jakamaan tilan kahteen osaan, sisäovella myös.
Minulla on mahdollisuus rakentaa väliseinä joko suoraan levylle ja tehdä siitä osa runkoa, tai voin laittaa seinäverhouksen ulkoseinille, laatat lattialle ja sen jälkeen pystyttää väliseinän.
Mitä te tekisitte ja miksi?
Kiitos etukäteen!
Minulla on mahdollisuus rakentaa väliseinä joko suoraan levylle ja tehdä siitä osa runkoa, tai voin laittaa seinäverhouksen ulkoseinille, laatat lattialle ja sen jälkeen pystyttää väliseinän.
Mitä te tekisitte ja miksi?
Kiitos etukäteen!
Se riippuu siitä, uskotko haluavasi purkaa sen tulevaisuudessa. Siinä tapauksessa voit laittaa sen päälle ja liimata tai teipata aluslistan.
Muuten on parempi rakentaa se etukäteen. On helpompaa saada kaunis jako laattoihin jne.
Muuten on parempi rakentaa se etukäteen. On helpompaa saada kaunis jako laattoihin jne.
Ok, nyt minulla tulee olemaan isoja (60x60)-laattoja, samat molemmissa tiloissa. Mietin vähän, että onko helpompi saada nätisti matalalla kynnyksellä jne, jos asettaa oven päälle ja välttää saumoja reunoissa jne, mutta ehkä se on niin marginaalista, että turha miettiä siihen suuntaan.F falkn sanoi:
Mutta enkö luo itselleni turhaa lisätyötä, jos laitan klinkkerit oviaukon ympärille, kun seinä on paikallaan, ja yritän saada sen siistiksi, sen sijaan että vain jatkan lattian kanssa ja sitten asennan seinän?F falkn sanoi:
Onko rakennusteknisesti suoria etuja/haittoja sisäseinän asentamisessa ennen/jälkeen?
Klikkaa tästä vastataksesi