7 687 lukukertaa ·
17 vastausta
8k lukukertaa
17 vastausta
Karmilista ovelle
Olen miettinyt... En tiedä tarkalleen mitä märkätila 1 tarkoittaa, mutta se on typerää. Laita ovenkarmi miten *** haluat. En usko, että aiot huuhdella sitä vedellä. On fiksua asentaa karmi siten, että se voidaan avata kiinnittäen huomiota uloimpaan kerrokseen = kaakeli. Tärkeintä on kuitenkin, että ovi voidaan avata. Jos se tarkoittaa 2,5–5 mm salvaa millä tahansa menetelmällä, sillä ei ole merkitystä.
Ajattele, että vessani on kiinnitetty ruuveilla ilman tiivistä kerrosta puulattiaan. Minua ei kiinnosta, jos joku mansetti ei miellytä talon ostajaa. Sehän on naurettavaa, jos uskoo että oven täytyy olla kosteustiivis, ei ole koskaan rakentanut itse. Mutta se olen vain minä ja voin olla väärässä. Mutta minne olemme menossa, jos täytyy kysyä millimetrintarkasti mihin kylpyhuoneen karmi täytyy asettaa? Tee niin kuin haluat, älä asenna karmia ennen kaakelia, jotta tiedät lähtökohdat. On paljon tärkeämpää, että karmi on suorassa kuin vesitiivis, jos saan antaa neuvon.
Onnea matkaan
Ajattele, että vessani on kiinnitetty ruuveilla ilman tiivistä kerrosta puulattiaan. Minua ei kiinnosta, jos joku mansetti ei miellytä talon ostajaa. Sehän on naurettavaa, jos uskoo että oven täytyy olla kosteustiivis, ei ole koskaan rakentanut itse. Mutta se olen vain minä ja voin olla väärässä. Mutta minne olemme menossa, jos täytyy kysyä millimetrintarkasti mihin kylpyhuoneen karmi täytyy asettaa? Tee niin kuin haluat, älä asenna karmia ennen kaakelia, jotta tiedät lähtökohdat. On paljon tärkeämpää, että karmi on suorassa kuin vesitiivis, jos saan antaa neuvon.
Onnea matkaan
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Mitä foorumi ajattelee tämän oviaukon leventämismahdollisuuksista?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Ta hand om dagvatten utanför källardörr
Vatten & Avlopp -
Bråttomfråga: smal salningslist istället för dörrfoder
Fönster & Dörrar -
Hur gör man bäst med foder och salning för dörr nedsänkt i 1 skift leca?
Fönster & Dörrar -
Vad för typ av salningslist ska jag ha till mina innerdörrar?
Fönster & Dörrar