S
Simmeman: [citat] Kiitos selvennyksestä. noin 20m tulo vedelle ja 12m maalämmölle yhteensä. Nyt minulla on hieman enemmän tietoa, mitä etsiä.
7 vastausta · 2,5k lukukertaa
Alexander Åkesson
Alexander Åkesson: Ruuvattiin myös uudet lattiahuovat vanhoihin, kuten varmasti näet.
18 vastausta · 9,6k lukukertaa
·
Dr Benz
Dr Benz: [citat] ei hätää. Olemme tehneet näin KC-laastilla perusmuurissa ja se näyttää toimivan todella hyvin. Pian on aika makadamille, mutta vesi ja sähkö on saatava ensin. kiitos laudan selvennyksestä. Tuntui oudolta jättää se massaan niin sanotusti...
15 vastausta · 6,4k lukukertaa
·
H
hus520: "Betonki on luonnontuote ja kalkki on betonin ainesosa. Kalkkisaostumia voi esiintyä, ja ne aiheuttavat esteettisen ongelman. Kalkkisaostumat eivät ole valituksen peruste. Ne eivät heikennä tuotteen kestävyyttä, vaan ovat betonin kovettumisprosessin luonnollinen osa. Yleensä saostumat kuluvat pois lyhyemmän tai pidemmän ajan kuluessa riippuen saostuman voimakkuudesta ja pinnan
3 vastausta · 3,9k lukukertaa
·
R
Rammega: ajattelen niin myös. 220 regeln on noin 10 m. Joten sitä autetaan useissa paikoissa keventämään kuormaa.
14 vastausta · 3,1k lukukertaa
·
E
Evilerm: Hei hyvää väkeä! Olin aikeissa korjata (hioa/maalata) ikkunoiden alla olevan ulkopaneelin, mutta huomasin, että se on paljon huonommassa kunnossa kuin luulin. Aion vaihtaa koko osan sen sijasta, nyt siinä on pontatut urapaneelit, 80-90mm asfalttikartongin takana, mutta en löydä vastaavan kokoista paneelia nykyisestä valikoimasta. Siksi pyydän apua, tarvitsen vinkkejä mitkä paneelit
0 vastausta · 864 lukukertaa
T
TechChad: Kun asuin asunnossa, poistin vaatekaapin. Se ei ollut liimattu, vaan melkein pahempaa, sillä se oli kiinnitetty nauloilla, jotka luultavasti oli ammuttu betoniseinään. Se oli *helvetti* saada irti, roikuin koko kehollani vasarassa ja hakkasin sitä. Lopulta yksi naula irtosi kerrallaan ja samalla jokaisen naulan mukana lähti iso kakkupala betonia... Onneksi olin joka tapauksessa maalaamassa,
19 vastausta · 14,4k lukukertaa
·
zarkov
zarkov: Kaavi kipsilevyn reuna niin, että noin puolet puulistasta on näkyvissä. Aseta uusi lista aivan liukuovenkiskon sisäpuolelle ja kiinnitä uusi kipsipala peittämään reiät. Älä unohda kertoa sähköasentajallesi, että siellä alhaalla on keskeneräinen liitos sähköputken ja letkun välillä (tai vielä parempi, kutsu joku korjaamaan se ennen kuin asennat uuden kipsilevyn, se ei oikein
1 vastaus · 2,1k lukukertaa
·
Anna_H
Anna_H: [citat] Olet oikeassa, neliö on keskellä harrastehuonetta kyseisessä piirustuksessa! Se olisi pitänyt huomata! Joka tapauksessa se sopii hyvin siihen paikkaan, mihin sen kuuluu olla.
4 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
D
Davion: Hei kaikille, Lyhyempi kysymys.. Teen parhaillaan koko talon remonttia, olen päässyt keittiöön. Pian asennan vielä yhden kerroksen levyjä olemassa olevan lastulevykerroksen päälle, joka on paikallaan. Se on paikallaan, koska olin huolellinen purkaessani. Mitenkään muuten - en halua (ellette teillä ole hyviä vinkkejä, jotka ehkä saavat minut muuttamaan mieltäni) käyttää
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
wildeside
wildeside: Bauhausilla on 5 tonssdband hintaan 200 kr. Kohtuullisen hyvä laatu.
4 vastausta · 1,9k lukukertaa
Amatörsnickaren
Amatörsnickaren: Toimi todella hyvin - pysyy paikallaan "kivenkovasti"...
4 vastausta · 1,5k lukukertaa
E
eztoril: Hei taas, Mietin, minkä tyyppistä puurakennetta voisin/pitäisi käyttää? Lattiahirsi, joka lepää tämän tukipylvään päällä, on noin 215x50 mm. Ajattelen, että 70x70 mm olisi sopiva koko. Mutta sitten tulee kantokyky - on kaikkea C14:stä kalliisiin liimapalkkeihin. Mitä riittäisi minun tapauksessani? Linkitä mielellään tuote. Yst. terv. Martin
14 vastausta · 3,3k lukukertaa
·
S
sinuslinus: [MEDIA=youtube]peQ0ggAueRY[/MEDIA] Tässä näet periaatteen kipsilaastilla.
23 vastausta · 9,8k lukukertaa
C
Carl Johansson: Tuli weber hydraulinen kalkkilaasti hyvän neuvon jälkeen paikalliselta återförsäljareltä
1 vastaus · 1,4k lukukertaa
M
Metamatik: Hyvät ketjut tarvitsevat elvytystä. Katso tämä. Täysin loistava ja toimii erinomaisesti raskaiden penkkien kanssa. Helppo koota. Rakensin nämä CNC-penkille, joka on raskas ja vaatii vakautta, mutta jota on joskus siirrettävä. [MEDIA=youtube]tR_wtVE4_qQ[/MEDIA]
7 vastausta · 9,8k lukukertaa
·
B
byggeskafram: Ajattelimme tehdä saman. Tarvitaan rakennuslupa tällaiselle laatikolle?
3 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
människa
människa: Kiitos Keskusteltuani puutavaratoimittajamme myyjän kanssa, joka on vanha puuseppä (vanhaa koulukuntaa, joten tiesin jo mitä hän sanoisi :crysmile:) niin laitamme ilmanvälin tuuletetulla harjalla. Joten nyt päästän irti tästä & menen eteenpäin :) Oli hauskaa seurata keskusteluanne
49 vastausta · 14,3k lukukertaa
F
fangalid: Poraa reikä palkkiin ja kiinnitä renkaat sakkelilla
15 vastausta · 9,5k lukukertaa
·
P
petfra: [citat] Kiitos, valitsen sellaisen.
7 vastausta · 2,5k lukukertaa
Lindgrenski
Lindgrenski: [citat] Totta kai tehdään niin, onhan sehän tehty niin tavallisilla seinilläkin kun olen eristänyt. :) Nyt on saatavilla sekä 1200 että 900, mutta eristeet ovat yleisimmin cc60, joten valitsen sen.
2 vastausta · 1,1k lukukertaa
scareman
scareman: Hei, Tiedän, että on olemassa monia keskusteluketjuja liittyen tuentaan, mutta olosuhteet ovat aina niin erityisiä, että on vaikea tehdä johtopäätöksiä itse. Siksi teen nyt tämän räätälöidyn ketjun, joka kuitenkin koskee todennäköisesti yleistä ongelmaa. Suorakulmaiseen taloon, jonka mitat ovat 13,5x8,5 metriä ja jossa on harjakatto, suunnitellaan laajennus. Laajennus tehdään
0 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
nino
nino: [citat] Kyllä, pohjoispuolella Mutta matkustan mielelläni
8 vastausta · 5,6k lukukertaa
D
Derbyboy: Katso vanhoja talon piirustuksia, niin näet missä rungot sijaitsevat. Menin johonkin arkistoon ja sain nähdä piirustukset. Se saattoi ehkä olla nimeltään kaupunginrakennusarkisto?
3 vastausta · 1,1k lukukertaa
P
Anonymiserad 184001: [citat] Samanaikaisesti sisäilman kosteuspitoisuudet ovat alhaiset, koska meillä on FTX. Ilmarako muurin ja PIR:in välillä liimanauhoilla voi olla noin 5 mm, ja se voi valua suoraan viemäröintiin, jos jotain kuitenkin kondensoituu. Flexfix-laattojen kiinnitys pystysuunnassa ilmarakoa varten pitää teoreettisesti 100 tonnia/m2 (1 MPa). Lasketaanko käytännössä sadasosa, niin se on silti
3 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
1
16386: Arvauksesi pitäisi olla oikea. Vanhemmissa piirustuksissa voi yleensä nähdä vastaavaa juuri tulisijojen, kuten kaakeliuunien, kohdalla.
1 vastaus · 730 lukukertaa
·
MrJay
MrJay: [citat] Ajatus on tullut mieleemme, mutta luulen, että se luo kylmäsillan, koska sekä seinät että reunaelementit ovat eristettyjä.
2 vastausta · 1,5k lukukertaa
Larsa
Larsa: Ajan sillä myös seiniä vasten
12 vastausta · 3,6k lukukertaa
·
H
Hibbi: Hei! Etsin rakennesuunnittelijaa Uppsala - Gävle alueelta. Joka voi laskea kantavan sydänseinän siirron sekä kattohuolien korvaamisen ja mahdollisen nykyisen rakenteen vahvistamisen. Ajatuksena on poistaa sisään rakennetut vaatekaapit, jotka kulkevat siksakkina sydänseinän sisällä, jotta se kulkee suoraan. Vaihda tavallinen ovi liukuoveksi (joka kulkee sydänseinässä), ja minun on
0 vastausta · 849 lukukertaa
Limträpappan
Limträpappan: Hei rakentaja! Aion sulkea asunnon oven, sillä olemme yhdistäneet kaksi asuntoa. Uuden palosolun ei saa kommunikoida kahden porrashuoneen välillä, joten toinen ovi on suljettava ei60-luokalla. Ruuvitin oven kiinni (30-luvulta peräisin oleva massiivipuinen ovi) ja rakensin vanhaan ovikarmin sisään puurungon, jossa on ovipuolella kaksinkertainen kipsilevy ja sisäpuolella OSB + kipsiä. 70
0 vastausta · 851 lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.