3 094 lukukertaa ·
14 vastausta
3k lukukertaa
14 vastausta
Mikä hyökkäys tämä on?
Jäsen
· Västernorrland
· 12 019 viestiä
se on jotain, joka kasvaa siellä, koska se on jatkuvasti märkä......Se syö varmaan parvekkeesi ajan myötä, ellet puutu siihen "märkään" ja miksi se on niin.
Ok. Onhan niin, että kun kevät tulee, parvekkeella on pitkään lunta. Ja lumi sulaa silloin tällöin.S Stefan1972 sanoi:
Voiko se olla se? Muutenhan se on koko päivän aurinkoinen puoli.
Jäsen
· Västernorrland
· 12 019 viestiä
ottaa huomioon, miltä hyökkäys näyttää, niin se vaikuttaa hieman kosteammalta kuin pelkkä kevään jakso. Tuo on oikeastaan aktiivinen hyökkäys. Onko sinulla lisää kuvia? Mihin menee se osa, joka on "oikealla"? Ei siis alla olevaan, vaan siihen, mikä on eniten hyökkäyksen kohteena.
Se mitä näet, on hyökätty ylimääräinen vahvistus sääntö 120x45, joka lepää tukevalla säännöllä tyyppi 200x45, joka ulottuu koko matkan 95x95 tolppaan, joka pitää kaiteen paikoillaan. Muut eivät ole hyökkäyksen kohteena, mutta molemmat säännöt ovat kyllä lahoja siinä kohdassa.
Jäsen
· Västernorrland
· 12 019 viestiä
Suihkuttamisella ei ole mitään merkitystä, jos ei korjaa itse ongelman syytä. Home ja vastaavat itiöt ovat jatkuvasti ilmassa ympärillämme. Jos pahin korjataan ja se saa kuivua, kasvu kuolee itsestään. Jos se pysyy märänä, se kukoistaa edelleen.........
Paras vaihtoehto on tietenkin vaihtaa koko palkki niin, että se on raikas ja sillä on täysi voima, mutta hätäratkaisu on kiinnittää uusi palkki vanhan päälle. Varmista, että uusi palkki ulottuu hyvän matkaa tolppien ohi kummallakin puolella vaurioitunutta aluetta, jotta voit siirtää kuorman palkkien välillä.
Klikkaa tästä vastataksesi




