Etkö aio tarkistaa vuokranantajalta? Ehkä hän suostuu siihen, että heität vaatekaapit pois, jos korjaat ja maalaat seinän takana?

D Dublin sanoi:
Pitäisikö sinun sitten tarkistaa vuokranantajalta? Hän saattaisi olla valmis siihen, että poistat kaapit, jos korjaat ja maalaat takana olevan seinän?
Olen puhunut vuokranantajan kanssa ja hän sanoi, että kaappia ei saa poistaa. Tämä siitä huolimatta, että asunto aiotaan täysin remontoida vuoden kuluttua. Hän ei myöskään tiennyt, puretaanko kaapit kokonaan remontin aikana vai maalataanko vain uudelleen, mutta en kuitenkaan saanut lupaa poistaa niitä.

Tarvitsen siis tavan tehdä se niin, että voin asentaa ne takaisin paikoilleen siten, ettei vuokranantaja huomaa mitä olen tehnyt :)

E east war sanoi:
Olen puhunut vuokranantajan kanssa ja hän sanoi, että vaatekaappia ei saa poistaa. Tämä on siitä huolimatta, että asunto on tarkoitus peruskorjata vuoden kuluttua. Hän ei myöskään tiennyt, aiotaanko vaatekaapit purkaa kokonaan vai ainoastaan maalata uudelleen, enkä silti saanut lupaa poistaa niitä.

Tarvitsen siis tavan tehdä se niin, että voin laittaa ne takaisin, jotta vuokranantajalla ei ole aavistustakaan siitä, mitä olen tehnyt :)
Se voi tosiaan olla mielenkiintoista, jos vuokranantaja mahdollisesti tarvitsee päästä asuntoon...

"Ei, en ole poistanut mitään vaatekaappeja"

skoge skoge sanoi:
Se voi olla mielenkiintoista, jos vuokranantajan tarvitsee mahdollisesti tulla asuntoon...

"Ei, en ole poistanut mitään vaatekaappeja"
Ripustan suihkuverhon siihen, missä vaatekaapit ovat olleet, siellä on minun yksityisiä tavaroitani, joten et saa kurkistaa sisään :rofl:

• Tykkään
Dublin
  • Laddar…
T
Kun asuin asunnossa, poistin vaatekaapin. Se ei ollut liimattu, vaan melkein pahempaa, sillä se oli kiinnitetty nauloilla, jotka luultavasti oli ammuttu betoniseinään. Se oli *helvetti* saada irti, roikuin koko kehollani vasarassa ja hakkasin sitä. Lopulta yksi naula irtosi kerrallaan ja samalla jokaisen naulan mukana lähti iso kakkupala betonia... Onneksi olin joka tapauksessa maalaamassa, joten sain kitata sen. Se vuokralainen, joka tuli jälkeeni, ei myöskään halunnut vaatekaappia, joten minun ei tarvinnut asentaa sitä uudelleen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.