offlarjon
Onko kenelläkään tietoa, mistä voi ostaa ruuveja irtotavarana? Tarvitsen vain muutaman vaunupultin ja ankkuriruuvin (A4), mutta esimerkiksi jälkimmäisiä löytyy vähintään 250 kpl.

Åsa Lund
Viimeksi kun tarkistin, se onnistui Beijerillä. En tiedä, onnistuuko se yhä.

K
Ostan irtotavarana sekä Hornbachilta, Bauhausista, K-raudasta että Byggmaxista.

Bauhaus myy ruuveja irtotavarana.

Kaikilla rakennustarvikeliikkeillä ja rautakaupoilla, joissa olen käynyt, on ollut se.

Se vaihtelee varmasti kaupasta toiseen, joten on varmaankin helpointa soittaa ympäriinsä ja kysyä. Paikallisessa byggmax-liikkeessäni on ranskalaisia ruuveja irtona, mutta en ole koskaan etsinyt kuusiokoloruuveja, joten en tiedä siitä. Paikallisessa Woodyssäni on sitäkin enemmän, kaikkea ohuista puuruveista karkeisiin ranskalaisiin ja rakennusruuveihin.

En tiedä, onko kaikilla sitä tai onko sinulla joku lähellä, mutta minun kaksi lähintä Bolist-kauppaani myyvät ainakin laajaa irtotavaravalikoimaa.

Useimmat rakennusliikkeet ja vastaavat yleensä pitävät sitä.

Swedol.

Jopa rautaosastoissa joissakin suuremmissa ruokakaupoissa on tämä.

Olen kuitenkin epäileväinen, että löydät ankarskruv a4 irtotavarana. En ole koskaan nähnyt.

• Tykkään
pacman42
  • Laddar…
offlarjon offlarjon sanoi:
Tietääkö joku mistä voi ostaa ruuveja irtotavarana? Tarvitsen vain muutaman vaunu- ja ankkuriruuveja (A4), mutta esimerkiksi jälkimmäiselle vähintään 250 kpl paketti on pienin mitä löydän.
Varmgalvattu Vaunupultti löytyy todennäköisesti byggmaxista Halmstadissa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.