Skumpe
M myrto sanoi:
Ah mutta niin tyypillistä, miksi he antoivat minulle Hornbachissa nämä upotetut ruuvit?! Ostinhan konsolit heiltä samalla kertaa, joten hän tiesi mitä olin tekemässä ja hän meni ympäriinsä ja keräsi nämä minulle :(
Vaikeaa nyt päästä Hornbachiin/Bauhausiin jne. Ne sijaitsevat kaukana eikä minulla ole käytettävissä autoa juuri nyt. Onko aivan väärin käyttää upotettuja kuitenkin?
Se menee hienosti. Onko se optimaalista? Ei. Aikovatko konsolit pudota alas? Eivät varmasti. Poraa ensin 8mm niin syvälle kuin voit, sitten vähän lisää 6mm. Siitä tulee mahtavaa.
 
  • Tykkään
Tågvirke
  • Laddar…
M myrto sanoi:
Ah men så typiskt, miksi he antoivat minulle Hornbachissa nämä uppokantaiset ruuvit?! Ostinhan sinne kannattimia samaan aikaan, joten hän tiesi mitä aion tehdä ja hän valitsi nämä minulle :(
Vaikeaa nyt päästä Hornbachiin/Bauhaukseen jne. Ne ovat kaukana eikä minulla ole tällä hetkellä käytettävissä olevaa autoa. Onko täysin väärin käyttää kuitenkin uppokantaisia?
Miltä kannattimien ruuvinreiät näyttävät? Jos ne ovat uppokantaisia, niin ne ovat oikeat ruuvit.
 
F Freda sanoi:
Henkilökunnan tieto näissä kaupoissa on erittäin puutteellista ja monesti käytännössä olematonta. Nykyään harva viipyy erityisen pitkään tällaisissa työpaikoissa ja siten ei ehdi oppia mitään. Työnantajat eivät myöskään ota vastuuta ja lähettävät henkilökuntaa koulutukseen, ehkä siksi että tietävät useimpien joka tapauksessa lopettavan noin vuoden sisällä. Lopputulos on, että suurin osa henkilökunnasta arvaa tai kuvittelee "tietävänsä" kaikkiin saamansa kysymyksiin vastaukset, jotta ei vaikuttaisi tilanteessa tyhmiltä.
Oma kokemukseni Hornbachista on, että heillä on paljon päteviä henkilöitä keskuudessaan. Sen sijaan Bauhausissa saa etsiä heitä kissojen ja koirien kanssa eikä löydä ketään.
 
  • Tykkään
Fairlane
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.