Hei!

Ajattelimme yhdistää pitkän verhotangon 22mm kupariputkesta ja tarvitsemme siihen määrän seinäkiinnikkeitä, mutta emme ole oikein löytäneet mitään, mikä toimisi ja näyttäisi hyvältä. Ajattelin kysyä, onko kellään mitään vinkkejä.
Mitä haluamme on siis käytännössä päätytulppa laipalla, joka voidaan kiinnittää seinään. Minulla on pari kuvaa puhelimessani, jotka yritän siirtää yli.
Olemme löytäneet hyviä malleja, mutta ne on tehty messinkistä tai muista materiaaleista, ja olemme löytäneet kuparivaihtoehdon, mutta se on äärimmäisen ruma ja järisyttävän kallis.
Vinkkejä otetaan kiitollisina vastaan!

Kuten jotain tällaista etsimme.

Kuparinen liitin pyöreällä pohjalevyllä, jossa on reiät kiinnitystä varten. Kullanvärinen metallilaippa putkiliitännällä, jossa on kiinnitysreiät neljässä kohdassa. Metallinen kiinnityskappale, jossa pyöreä levy ja sylinterin muotoinen osa, todennäköisesti osa rakennus- tai remontoidupprojektia.

G GHGH sanoi:
Nämä ehkä?

[linkki]
Kiitos vinkistä! Valitettavasti emme pidä siitä ulkonäöstä, ja se on lisäksi hieman kallis. Saattaa olla, että hinta asettuu jonnekin tänne. Ongelma on vain, että tarvitsemme 11 kappaletta... Muut vaihtoehdot maksavat 70-80 rahaa... mutta ovat väärää materiaalia tai pikemminkin väärää väriä.

ok, melkein arvasin sen, kun se oli ensimmäinen osuma googlessa :). Kaikki heidän tuotteensa ovat kuitenkin vain putkiosia, jotka he ovat koonneet ja liimanneet, joten isommasta LVI-kaupasta, jossa on kaikki erilaiset kupariosat, sinun pitäisi löytää jotain ja ehkä voit liimata/porata/ruuvata itse saadaksesi haluamasi. Murto-osalla heidän hinnastaan.

Joo olen ajatellut myös käydä jossain hyvin varustellussa LVI-kaupassa. Ehkä on aika tarttua siihen asiaan... :rofl:

Putken päätyhylsy löytyy varmaan LVI-myyjältä, mutta laatan, johon kiinnitetään, saattaa joutua askartelemaan itse.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.