TRJBerg
TRJBerg: [citat] Kiitos vinkistä!
12 vastausta · 11,9k lukukertaa
·
C
cykelbud: Ajatus on, että saan 'murtuneen' pinnan enkä sahattua. Vain ulkonäön vuoksi siis.
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
·
S
Stubai: [citat] En tiedä mitä sitä kutsutaan. En ole koskaan nähnyt kaksifaasia pohjalla ja kannella. Ehkä jotain kotiin hiottua. Jos löytyy z-paneeli, jolla on suunnilleen oikeat mitat, sitä pitäisi pystyä käyttämään ja mukauttamaan viimeistä lautaa justersågissa.
13 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
useless
useless: [citat] Jos virhe näkyy parissa kuvassa foorumilla, niin eikö se voi tuskin olla piilossa? Miksi kaikki asunnon ostajat nykyään uskovat, että virheet, joita he itse eivät nähnyt, ovat piilossa?
3 vastausta · 1,0k lukukertaa
·
dof
dof: Mitä sanoo paneelin valmistaja? Vaihdoin itse 2014 ja käytin silloin tavallisia trallskruv, suosituksen mukaisesti heiltä, jotka sahasivat paneelin.
12 vastausta · 2,2k lukukertaa
FredrikR
FredrikR: [citat] Ehkä tämä olisi ollut parempi kohdassa Sosiaalinen & Projektit. 👍 Olisi kiva saada vähän kuvia ja enemmän tietoa. Vanha viesti, huomaan, mutta silti mielenkiintoista nähdä.
1 vastaus · 899 lukukertaa
K
K Lindh: [citat] Ok, nyt tiedän että se toimii, pitää miettiä..
8 vastausta · 7,1k lukukertaa
·
J
jonaserik: Se voi toimia, mutta paras on yksi kummallekin puolelle. Jos se on vain 40 cm leveä, niin se riittää. 120 cm:lle yksi kummallekin puolelle. Tämä ja muurien välinen laasti estävät kosteuden pääsyn väliin ja jäätymisen. Yksi muoto lakkia päällä on hyvä.
6 vastausta · 2,3k lukukertaa
AXS
AXS: Ne talot, joissa olen ollut mukana rakentamassa, ovat olleet hieman erilaisia ratkaisuja. Aina vähennys lattiasta lastulevyn yläpuolella (3-25mm) ja noin puolet katon vähennyksellä. En halua asentaa huntonitia ennen kuin seinät pystytetään, mutta maalattava kipsilevy on anteeksiantavampi. Mutta standardi, en usko. Luulen, että on loputtomasti vaihtoehtoja.
4 vastausta · 1,7k lukukertaa
G
guggen: Epäilen, että puhut Linuksen seinämaalista Allbäckilta? Se on matta, kalkki- ja pellavaöljypohjainen maali, joka antaa erittäin hyviä tuloksia rapatuille pinnoille. Olen itse käyttänyt sitä vastaavissa olosuhteissa, joissa olen rappannut C-brukilla. Harjasin vain alas sen, mikä oli irti, ja maalasin päälle, tuli erittäin hyvä.
1 vastaus · 2,3k lukukertaa
·
Jonatan79
Jonatan79: Hiotaan/ liipataan ennen
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
Jonatan79
2 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
E
El-Löken66: [citat] Onko ruuvi täysin tulpan läpi? Oletko ehkä valinnut väärän halkaisijan? Se on myös kysymys, mikä on vasaran koko ja kuinka paljon voimaa tarvitaan. Mutta valitsisin jotain vahvempaa sinne.
14 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
Lilhenk
Lilhenk: [citat] Okei, kuulostaa hyvältä. Talo on noin 10 metrin etäisyydellä olohuoneen ulkoseinästä keittiön ulkoseinään. Kuva ulkopuolelta, jos se tekee asian selkeämmäksi.
5 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
E
El-Löken66: [citat] Puu on elävää materiaalia.
3 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
R
Rått: [citat] Kyllä. Se on tuomittu. Ajatuksena on piikata pois toinen puoli, jotta portaat saavat sivun, ja kiinnittää kaide suoraan portaaseen sen sijaan, että se olisi kiinnitetty seinään kuten nyt. Kiitos vastauksesta.
3 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
R
Roger Hermansson: Ongelmana on VESI, jonka tiili imee itseensä, ja kun tiili on aivan maahan saakka, luodaan ongelmia tulevaisuudessa. Jos sitten ei ole kattokouruja tai huonot syöksytorvet jne., ongelma pahenee. Tiilen korjaaminen on vain laastari haavalle, se jatkaa pakkasrapautumista, ja pakkasrapautunut tiili on pilalla. Parasta olisi vaihtaa osittain alimmat tiilirivit (vaikka tiiliä olisi maa-tason
4 vastausta · 5,0k lukukertaa
·
P
pederwa: [citat] Siitä tulee metallilevy reunoille.
7 vastausta · 2,4k lukukertaa
·
S
stugfar: Joo, minun maailmassani se on myös hyvin pieni riski. En voi kuvitella seinien liikkuvan niin paljon. Musbands-tuottajat itse sanovat, että se toimii profiloidun pellin kanssa. https://habo.com/storage/723830434E54CC2F7B7F8A76B21A0168B7D47E4E4048913A5A631A4BF0DAF6E3/ca29195a6fd44820b48c981e625053f9/pdf/media/6445b65176ef4ddc896cf382132e4a58/Monteringsanvisning%20av%20Museband.pdf Ehkä joku,
8 vastausta · 2,7k lukukertaa
M
mojjen: [citat] Asia nauhojen kanssa on niin, että haluaa (ainakin minä) ensin täyttää raot kipsillä tai spakkelilla, jotta syvennyksestä tulisi tasainen. Joskus olen joutunut levittämään massaa 2 kertaa saadakseni sen riittävän tasaiseksi. Se on ehkä liioittelua, mutta täyttö, muuten nauha painuu uraan. Joten se vastaa spaklauskerrosta nauhan kanssa. Sitten liimaus, jonka annan yleensä
8 vastausta · 4,5k lukukertaa
BirgitS
BirgitS: Vaikka kalustetun ullakon harjan alla on seinä, se ei yleensä ole kantava.
3 vastausta · 1,9k lukukertaa
·
C
ccx: [citat] Kiitos tästä vastauksesta. Näin olin itsekin ymmärtänyt sen. Teen tietysti sen, mitä voin. Teippaan ikkunat sisäpuolelta jne.
6 vastausta · 2,0k lukukertaa
Lena Elisabet
Lena Elisabet: [citat] Kyllä
22 vastausta · 4,9k lukukertaa
·
R
Roger Hermansson: [citat] B-laasti ei varmaan kestä pitkällä aikavälillä alhaalla maata vasten, varsinkaan jos se on alttiina veden tippumiselle muurin yläreunalta. Suosittelisin käyttämään sementtilaastia a välillä 30 ja 50cm maasta.
47 vastausta · 22,4k lukukertaa
T
tracker: Riippuen siitä, haluatko palauttaa ilman liikaa vaikutusta, suosittelisin teippaamaan (kaksipuolinen) teräskisko 70mm ehkäpä jollain ruuvilla lattiaan oviaukossa, sekä teräskisko kattoon joka ruuvataan, sitten aseta puureikeet 45x70 teräsprofiileihin, seinän viereinen reikä ruuvataan seinään kiinni. On hyvä, jos reikien pituus on tarkka niin että ne pingottavat hieman lattian ja
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
·
T
Thunhukenz: Ok..tuhannet kiitokset vastauksesta.
3 vastausta · 826 lukukertaa
E
emmaemma: [citat] Anticimex oli paikalla ja havaitsi, että puussa oli kohonnut kosteus 19% ja hieman valkoista hometta levyjen alla uudemmassa osassa vuodelta 1990. Vanhemmassa osassa vuodelta 1940 (kesämökki) ei voitu mitata, mutta kun avasimme ylös, siellä haisi todella pahalta ja oli paljon orgaanista materiaalia.
3 vastausta · 1,2k lukukertaa
·
A
AG A: Todennäköisesti paljon enemmän kuin pystyt sitä kuormittamaan. Kuitenkin, lujuus riippuu täysin nurjahduspituudesta. Tai, kuten sanottu, pilarin pituudesta.
2 vastausta · 892 lukukertaa
P
pfb: Tuli kulmateräksestä [bild] [bild]
7 vastausta · 1,4k lukukertaa
·
Rickard.
Rickard.: *Monet uskovat, että tuplakipsilevy seinillä on ainoa tapa saavuttaa seinän paloluokitus. Tämä ei kuitenkaan pidä paikkaansa, on olemassa monia eri tapoja yhdistää materiaaleja, jotta saat paloluokitellun autotallin ja voit silti helposti ripustaa asioita seinille. Se on ulkopaneelin ja sisäpaneelin yhdistelmä sekä eristyksen paksuus ja tyyppi, joka määrittää paloluokituksen.
1 vastaus · 1,6k lukukertaa
É
ÉlPon: [citat] Onko sinulla esimerkkiä tai linkkiä taulukkoon, jota voisi katsoa? Tarvitsen tietää, tarvitseeko teräspalkkini suojaa täyttääkseen r15, vai voinko välttyä siltä. Murtoraja 40%.
26 vastausta · 9,8k lukukertaa
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.