Hei!
Minulla oli käsityöläinen, joka valoi tasoitemassan betonilevylle ennen tulevaa lattian asennusta.
Kahden vuorokauden jälkeen se on edelleen melko kostea ja pehmeä, kun taas tietyt osat hilseilevät pinnalta.
Näyttää oudolta ja mietin, tietääkö joku yleensä hilseilevätkö ne näin.

• Betonialusta, jossa on vaurioituneita ja hilseileviä alueita vierekkäin ehjän pinnan kanssa, ympäristössä puuta ja muovia.
  • Betonilattia, jossa näkyy kuivuusongelmia ja pinnan halkeilua, jalkojen jäljet näkyvät selvästi. Ongelma koskee tasoitteen kiinnittymistä.
T
Mitkä ovat suunnitelmanne lattioille, jotka aiotaan asentaa (klinkkeri, parketti, matto jne)?

T TechChad sanoi:
Mitkä ovat suunnitelmanne lattian suhteen (laatta, parketti, matto jne.)?
Se on laminaattilattia.

Liikaa vettä materiaalissa, tasoittivatko he ohuesti vai paksusti

R Rickard.lj sanoi:
Liikaa vettä materiaalissa, tasoittivatko he ohuesti vai paksusti
Noin 2 cm

Ota vain spakkelilasta ja kaavi pois, sitten voit levittää päälle hienoa paklausainetta. Aiotko asentaa lattian itse? Tarkista 2 metrin vatupassilla, ettei pinnassa ole kuoppia tai kohoumia.

R Rickard.lj sanoi:
Ota vain lasta ja raaputa pois, sitten täytyy tasoittaa hienolla pakkelilla. Aiotko itse asentaa lattian? Tarkista 2m vesivaa'alla, ettei ole kuoppia ja kumpuja.
Joten se ei ole epätavallista, että se hilseilee?

Lena Elisabet Lena Elisabet sanoi:
Noin 2cm
Okei. Viimeisissä ämpäreissä on joka tapauksessa liikaa vettä tai jos he tekivät puhdistuksen ennen

Kyllä

Joten se ei ole epätavallista että se hilseilee?
On myös mennyt kaksi
R Rickard.lj sanoi:
Okei. On kai liikaa vettä viimeisissä ämpäreissä tai jos ne ajoivat puhdistuksen ennen
on mennyt kaksi vuorokautta ja se on edelleen tahmeaa pinnalla. Kestääkö se yleensä niin kauan?
Pitäisikö minun laittaa sinne kuivaaja?

nino nino sanoi:
Jo
Tarkoitatko, ettei sen pitäisi kuoriutua näin?

Tarkoitatko, että sen ei pitäisi hilseillä näin?
Ei, sen pitäisi olla kova pinta.

• Tykkään
Joak
  • Laddar…
Farstatjej90
Det har också gått två

det har gått två dygn och det är fortfarande kletigt på ytan. Brukar det ta så lång tid?
Ska jag sätta dit en avfuktare?
Älä tee mitään itse, koska mitä tahansa teetkin - oikein tai väärin - tulee tämä syyttää sinua siitä.

Ota yhteyttä henkilöön, joka teki sen, ja anna hänen korjata se.

Ei missään nimessä kosteudenpoistajaa, ota yhteyttä yritykseen, joka teki ne, ja pyydä heitä tulemaan korjaamaan asia.

Onko ok käyttää värmepuhallin?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.