Hei! Meidän on tarkoitus asentaa helmipaneeleita, listoja ym. muutaman viikon kuluttua. Käsittelemätöntä mäntyä. Olemme nyt laittaneet ne huoneeseen, jossa on sisäilmasto, hieman nostettuna lattiasta ja painoa päällä (laattapaketit). Uskotteko, että puutavara tulee sopeutumaan hyvin tässä kokoonpanossa, vai pitäisikö meidän asettaa ne erilleen suuremmalla ilmarakolla, jotta ilma kiertäisi paremmin?
 
  • Pino- ja helmiponttilautoja pinottuna huoneen lattialle, pahvilaatikoilla painotettuna, huoneessa, jossa on sisälämpötila.
  • Pino- ja kipsipaketteja, päärsponttilautoja. Paketoinnin avulla yritetään tasoittaa sisäilman kosteutta ennen asennusta.
E
P pontonjär sanoi:
Hei! Meidän on tarkoitus muutaman viikon päästä asentaa helmetpanelia, listoja ym. Käsittelemätöntä mäntyä. Olemme nyt laittaneet sen huoneeseen, jossa on sisäilmasto, hieman kohotettuna lattiasta sekä painoja päällä (kaakelipaketit). Uskotteko, että puu tottuu ilmastoon kunnolla tässä kokoonpanossa, vai pitäisikö meidän asettaa ne enemmän erilleen suuremmalla ilmanvälillä, jotta ilma kiertää paremmin?
Luulen, että se on hyvä. Me puhumme viikoista.
 
On lisättävä, että helmipontti säilytettiin kesällä ulkona muovipakkauksissa puusepänverstaalla. Listat säilytettiin sisätiloissa.
 
E
P pontonjär sanoi:
On lisättävä, että helmipaneelit oli säilytetty ulkona kesän ajan muovipaketissa puusepänverstaalla. Listat oli säilytetty sisätiloissa.
Puu on elävää materiaalia.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.