1 407 lukukertaa ·
3 vastausta
1k lukukertaa
3 vastausta
Akklimatisoi puutavara (helmipontti, listat)
Hei! Meidän on tarkoitus asentaa helmipaneeleita, listoja ym. muutaman viikon kuluttua. Käsittelemätöntä mäntyä. Olemme nyt laittaneet ne huoneeseen, jossa on sisäilmasto, hieman nostettuna lattiasta ja painoa päällä (laattapaketit). Uskotteko, että puutavara tulee sopeutumaan hyvin tässä kokoonpanossa, vai pitäisikö meidän asettaa ne erilleen suuremmalla ilmarakolla, jotta ilma kiertäisi paremmin?
Luulen, että se on hyvä. Me puhumme viikoista.P pontonjär sanoi:Hei! Meidän on tarkoitus muutaman viikon päästä asentaa helmetpanelia, listoja ym. Käsittelemätöntä mäntyä. Olemme nyt laittaneet sen huoneeseen, jossa on sisäilmasto, hieman kohotettuna lattiasta sekä painoja päällä (kaakelipaketit). Uskotteko, että puu tottuu ilmastoon kunnolla tässä kokoonpanossa, vai pitäisikö meidän asettaa ne enemmän erilleen suuremmalla ilmanvälillä, jotta ilma kiertää paremmin?
Klikkaa tästä vastataksesi

