Olen miettinyt kattopaneelin asentamista vapaa-ajan asuntoon, tänään se näyttää liitteenä olevan kuvan mukaiselta. Voiko kattopaneelin asentaa suoraan tämän päälle vai täytyykö se poistaa ensin?
Se on aivan varmasti mahdollista asentaa uusi kerros panelia.
Mutta miksi, etkö pidä sitä nyt kauniina?
Miltä uusi paneli näyttäisi? Mihin suuntaan se asennettaisiin?
Se on täysin mahdollista lisätä uusi kerros paneelia.
Mutta miksi, etkö mielestäsi se näytä hyvältä nyt?
Miltä uusi paneeli näyttäisi? Mihin suuntaan se asennettaisiin?
Haluan valkoisia, mietin, voisiko olemassa olevat maalata, mutta siellä on väli ja sen alla on bitumihuopa, joten sen maalaaminen ei ehkä ole mahdollista?
Voin kuvitella myös toisenlaisen lähestymistavan.
Työläämpää, mutta luultavasti myös halvempaa.
Maalaa olemassa oleva kattopaneeli valkoiseksi, maalaaminen käy melko helposti telalla, mutta lattia täytyy tietenkin suojata paperilla.
Jos mustat välit häiritsevät, hanki listo ia, esim. foglist 8x21 ja kiinnitä ne saumojen päälle.
Ja silloin sinulla on edelleen aitoa puuta katossa
Voisin myös harkita toista lähestymistapaa.
Työläämpi, mutta luultavasti myös edullisempi.
Maalaa olemassa oleva kattopaneeli valkoiseksi, rullaaminen on melko helppoa, mutta lattia tarvitsee tietenkin suojata paperilla.
Jos mustat raot häiritsevät, hanki kotiin listoja, esim. 8x21 saumalista ja aseta ne saumojen päälle.
Ja sitten sinulla on edelleen aitoa puuta katossa
Mustat koloissa ovat kattopappi, onko ok maalata sitä?
Ne mustat rakosissa ovat bitumihuopaa, onko ok maalata se?
Se on varmasti ok, mutta voi olla hyvin tarkkaa työtä.
Ei ole kyse pelkästään huovasta, vaan myös paneelilautojen reunoista, jotka on maalattava valkoisiksi.
Mutta miksi et kokeilisi pienellä osalla, puoli neliömetriä tai niin, ja katsoisi millaista tulee?
Ajattelen laittaa kattopaneelin kesämökkiin, tänään se näyttää liitteenä olevalta kuvalta. Voiko kattopaneelin asentaa suoraan tämän päälle vai pitääkö se poistaa ensin?
[kuva]
Hei, minulla on samanlainen katto, tosin vihreäksi maalattu 🙃. Haluaisin myös maalata valkoiseksi. Huomaan, että tämä viesti on vuodelta 2018, joten miten teit ja onko sinulla kuvaa, olisin erittäin kiitollinen avusta! 😊
Ystävällisin terveisin
Kicki L
Hei, minulla on samanlainen katto, mutta vihreäksi maalattu 🙃. Haluaisin myös maalata valkoiseksi. Näen, että tämä viesti on vuodelta 2018, joten miten teit ja onko sinulla kuvaa, olisin erittäin kiitollinen avusta! 😊 Ystävällisin terveisin Kicki L
Hei, Lopulta ruiskumaalasimme katon valkoiseksi, ja siitä tuli todella hyvä. Valitettavasti minulla ei ole kuvaa, mutta voin yrittää ottaa sellaisen viikonloppuna, kun olemme mökillä. //Erik
Hei,
Päädyimme maalaamaan katon valkoiseksi ruiskumaalaamalla, siitä tuli tosi hyvä. Valitettavasti minulla ei ole kuvaa, mutta voin yrittää ottaa sellaisen nyt viikonloppuna, kun olemme mökillä.
//Erik
Ok, nyt tiedän että se toimii, pitää miettiä..
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.