Senaste aktiviteten
-
Alfredo svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Skärpning! Du har vakten från 04:00. -
Isakare svarade i tråden FOTOTRÅD: Himlafint...Kunde inte sova, gick upp o käkade en macka, var ganska fint utanför. -
FFuktskadad09 gillade maria01s inlägg i tråden UG avslöjar: Så lätt fuskar företag till sig ROT-avdrag.endå lite konstigt att använda rot till sommarhuset i spanien eller vad tycker du
-
FFuktskadad09 gillade maria01s inlägg i tråden UG avslöjar: Så lätt fuskar företag till sig ROT-avdrag.det konstigast med rot avdrag är att det går att använda utanför sverige i inom hela EU, EES hur hjälper det svenska bygg företag
-
THittade en goding i kylen.
-
Mmaria01 svarade i tråden Valfri bil under 50000kr med minst besvär och kostnader.toyota prius verkar vara skottsäker ser mängder av dom som exporteras till afrika dom senaste åren
-
O svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.IK gick aldrig all in i IKEA. Det var hans från början. Var han placerade sitt sparande vet jag därmot inte. Vet du? -
Isakare svarade i tråden Valfri bil under 50000kr med minst besvär och kostnader.Vissa bilmodeller och priser diskuterades. X frun köpte en sån här 2020, 3 år gammal med 3000 mil på mätaren för 169.000 ink montering... -
O svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Man kan inte gå in direkt i NuCore. Däremot kan man gå in i Fortum, som äger NuCore. Kollar man på Fortums marknadskommunikation är man... -
DDilato svarade i tråden Humorhörnan ....
-
Ppoba53 svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Man skall aldrig ge upp. Min första GSR12V-35FC solo med 4 chuckar och L-Boxx köpte jag för 1700:- för 3-år sedan från Amazon.se. Min...
-
DDilato svarade i tråden Humorhörnan ....
-
DDet var en man som var riktig kåt, men hade inte så mycket pengar. Han gick till horhuset och frågade bordellmamman vad han kunde få för...
-
DIdag har Trumpen varit trumpnare än vanligt då Kanada inte viker ner sig för hans tullar utan svarar med samma mynt. Senaste nytt är att...
-
DFreda snart😉
-
DHelt klart, men en anledning till att risken är liten för att Ryssland ska göra nåt fult mot Finland för att testa artikel 5 är ju den...
-
DAtt förespråka ett starkt försvar är inte att krigshetsa.
-
DDilato svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Precis.
-
MJag har en 2011 Toyota ractis ( som heter Verso-S i Europa) köpt 2021 och det är nog den bästa bil jag ägt.
-
Ooddan svarade i tråden Husverket levererar ej hus och svarar inte längre.Hur har det gått @ElliBrakstake?
-
Mmaria01 gillade fribyggs inlägg i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.OT: Det finns iofs miljöpartister som är positivt inställda till kärnkraft..
-
Mmaria01 skrattade åt Zoddes inlägg i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.Du får skilja på högern (moderaterna) och extremhögern (nazister) Det är mycket större skillnad mellan dessa än vad det är mellan (s)...