Senaste aktiviteten
-
BToyota helt klart. Behöver du ingen stor bil så är Toyota Corolla ett givet val. Det finns många lite äldre fast med inte så många mil...
-
BGamla franska bilar skulle jag undvikit, Toyota om du vill ha bil som strular lite men dom står sig högt i pris jämfört med franska..
-
O svarade i tråden Hur kan den svenska skolan bli bättre?.På främst två sätt. Genom att skattemedel avsedda för skolverksamhet istället delas ut som vinst. Genom att producera ett objektivt... -
Shar förståelse att 11-22 kW ac laddning inte har laddare, men det vore ju bra om alla hade laddare. I vår frunk har vi ladd-kablar...
-
O svarade i tråden Hur kan den svenska skolan bli bättre?.Håller med. Det är samhällets behov som skall tillgodoses. Ekonomiska realiteter på en fri marknad får konsekvenser. Konkurrensen gör... -
DDilato svarade i tråden Hembatteri.Självklart, men vissa begriper ju inte detta...
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Å där vaknade den flanen också...
-
DÄr väl dumt att ens tänka tanken att den som tillverkar batterisystemet skulle tillverka sina egna battericeller om det inte handlar om...
-
DDilato svarade i tråden Ransonering på drivmedel.En modern stridsvagn överlever inte en halvtimme om motståndaren är en modern stridsenhet. T90 har en stor svaghet, en karusell med...
-
APå grund av egna erfarenheter skulle jag vilja rekommendera Kia Ceed eller Hyundai i30. Fick hjälp med AI att rekommendera bensin med...
-
Roga1337 svarade i tråden Vad blir det för mat?.Idag blev det 2-pack Frysschnitzel ifrån Lidl….en till sonen & en till mig. -
O svarade i tråden Hur kan den svenska skolan bli bättre?.Jag ser ingen koppling till nyliberalism. När det gäller privatiseringen av skolor är det väl mera en slags avsocialdemokratisering... -
DDet är riktigt dåligt, ja. Bygglov ligger inte under regeringens ansvarsområde, men det synes mig lite underligt att inte regeringen kan...
-
DDu har uppenbart ingen vidare koll, varken gällande krig, kostnader eller vad olika drönare kan eller inte kan göra i olika situationer...
-
Isakare svarade i tråden Öppnar man en gammal bouppteckning om nya barn dyker upp ??.Nej, för många är det nog så. I detta fall tror jag inte det var så, han och hans "pappa" var ett riktigt radarpar med ett gemensamt... -
DRäcker med några drönare för några tusenlappar, har du helt missat detta som sker i Ukraina? Sedan lär inte ryssarna kunna flytta några...
-
DWhataboutism är inte ett giltigt argument för anfallskrig någonstans. N.B. att ett anfall mot ett annat land som en del av ett...
-
DDet förutsätter att Ryssland existerar i framtiden.
-
HHans O L svarade i tråden Jimmie Åkesson: “La 100 kvadrat komposittrall som blev direkt farlig att gå på”.Jag menar att det är oärligt att påstå att ett parti som följer en övertygelse ska betraktas som extremister. Det är ju en personlig...
-
DEftersom det var araberna som startade kriget 1947 så borde Israel få behålla det de erövrade då. Mark som ockuperats senare är det mer...
-
Fkorrekt. fel formulerat av mig. Batteri-maskinen fungerade mer än väl för ändamålet till min förvånan.