Senaste aktiviteten
-
Fotskrapor. När såg ni en sådan senast? -
Isakare svarade i tråden Vespa Piaggio långresa genom Sverige?.Tydligen blivit väldigt populärt att åka på längre resor med allt möjligt. Det var 400 mopeder från Holland i Stockholm förra veckan, de... -
Aatomlab svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Flytspackla ”designgolv” utomhus är inget man bara snyter ut sig. Är det regn så blir det inget. Är det sol så blir det inget. Blåser...
-
LLeif i Skåne svarade i tråden Bygghissolyckan i Sundbyberg.Dom som monterade hisssektioner är ansvariga eftersom om dom missar så är det dom som själv som faller ner med hisskorgen!
-
FFjonken svarade i tråden Karm badrum.En karm som håller samma mått som väggen
-
ESärskrivningen kan jag köpa under pistolhot, men ”dem”…. För bövelen! Det heter ”de”! Och kan man inte lära sig, så skriv ”dom”!
-
Ffribygg svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.Betala inte förrän altanen är som avtalad. Själv tror jag inte att flytspackel tål att vara ytmaterial på en altan..
-
plåtrickard svarade i tråden Bygghissolyckan i Sundbyberg.Möjligen vad som hände,men inte varför dom saknades väl? Har bara följt från sidlinjen och inte läst mer än vad byggnads har skrivit om... -
NyKarin svarade i tråden Renovera gamla fönster.Tack! -
Alfredo svarade i tråden MCPA mot svårt ogräs i gräsmattan.Då kanske du kan testa om några veckor med lite tur... 🙄 -
RRobbban77 svarade i tråden Nygjuten altan. Ej nöjd.En entreprenadfirma som jag använt tidigare för grävarbeten som vart mycket duktiga. Jag bad han lösa gjutna altaner till mig, då sa han...
-
LHar du varit in och kollat på papp tillverkarnas sidor? Tex icopal?