Senaste aktiviteten
-
MDra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….”
-
MSkaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort...
-
DKöp en bergborr och prova borra med den maskin du har. Jag borrade och spräckte lite berg med min billiga jula, det tar inte så lång tid...
-
DBilhammare mot berg är i princip bara att glömma, det fungerar inte om inte berget är väldigt poröst och "sprickigt". Skulle det vara...
-
Bbakterie svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Iaf i mitt hörn av Sverige ställer regionen och/eller kommunen något slags krav på fossilfria transporter, så det taxibolag som vill bli...
-
LFossilskatten, alltså koldioxidskatten är 3:27 per liter för bensin. Någon motsvarande skatt finns inte på el. Energiskatten är nu 70...
-
JHur lossar jag plastmatta från dörrtröskel? Hej. Jag ska byta ut den här dörren som sitter i fasad i tvättstugan. Golvmattan (som ska...
-
HNuvarande bränslepolitik har gjort förbränningsbilar mer intressanta för folk, medans intresset för elbilar har svalnat. Skulle...
-
Altan Nu har jag haft tralltvätt och kemilabb här med min bara 3 år gamla altan utanför Halmstad. Om ni bara vill ha slutsatsen... -
Lill72 gillade Kramlas inlägg i tråden Mellan och i projekt behövs träning, endast bilder inga ord!. -
imported_Benno svarade i tråden Hur bocka Rännkrok?.Jag har bockat ett större antal med skruvstäd. Både nya och gamla krokar. Är det nya och taket rakt är det enkelt med ett kraftigt... -
YDet kanske är han från andra tråden som skulle göra boulebana?
-
DGrisar?
-
BBengt65 svarade i tråden Ytterdörrar från Solid Elements.Köpte du en sådan? Vi funderar på denna https://www.bauhaus.se/ytterdorr-solid-elements-vaxjo-9x20-vanster-vit#go-to-reviews
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Utebliven inkomst vid laddning lär överskrida service med råge.
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Men oavsett är el/flytande försumbart i en taxi tror jag.