Senaste aktiviteten
-
BBengt65 svarade i tråden Vill byta ytterdörr men har ovanligt mått....Nu fattar jag!! Karmen kan gå innanför teglet då passar ju en ny dörr perfekt !!
-
FFredrikone svarade i tråden Hur bocka Rännkrok?.Nu har inte jag monterat Biltemas grejor men Lindab är ju proffsprodukter. Fråga annars en plåtslagare om han kan knäcka kroken, har dom...
-
Kstaket på samma ställe på gambionerna går ju bra den blockar ju inte stranden om det var det du tänkte på
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Fast det är helt irrelevant för nätägaren var EN terminal befinner sig. Du får räkna på antalet nyttobitar per år i hela nätet. Nej...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Låter ändå märkligt… om vi antar att en taxi rullar 10000mil per år och man äger bilen i tre år. Man köper bilen för låt säga 500 000kr...
-
MDe kanske ska sätta häck eller staket och vill vara säkra på att de håller sig på sin sida tomtgränsen - därav snöret?
-
BJag hoppas f*n tar skälvängare och folk som uppmuntrar till att flytta gränsrör, gränssten eller motsvarande.
-
EElroboten svarade i tråden Jämför elförbrukning."18 500 kWh, villa i Jönköping, 148 m², 38% mer än genomsnittet ..." En medlem har fyllt i sin elförbrukning. Jämför din elförbrukning
-
MVerkar som de försöker vara goda grannar och mäter upp tomtgränsen för att vara säkra på att hålla sig på sin sida?
-
chrisang svarade i tråden Det här får du bygga utan bygglov efter lagändringen.Tack 🙏👌 -
chrisang gillade Utsliten och utdömds inlägg i tråden Det här får du bygga utan bygglov efter lagändringen.Höjden räknas från medelmarknivån. Så man kan gräva ut nedåt utan att påverka höjden eftersom den räknas utifrån marken kring byggnaden -
PPin svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Hur räknar han då? Är det taxi i en storstad borde elbil vara perfekt. För alla fordon som används yrkesmässigt inklusive hyrbilar...
-
Mmucklebuckle gillade TypRätts inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Det kanske är han från andra tråden som skulle göra boulebana?
-
HH-Thomasson gillade Davidbagares inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Dra upp en likadan lina längs med deras, sä kanske de frågar ”Ska du också….”
-
PFörstår inte riktigt vad du menar med ”på marginalen”?
-
Hemingway svarade i tråden Energidelning, ny lag!.Ja, men inte blir det mycket till delning då utan mer en regelrätt marknad som idag, minus ev skatt. -
HFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
NNorgus skrattade åt Festlunds inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..”Dra en lina?” …… 😬🫣
-
BBengt65 svarade i tråden Vill byta ytterdörr men har ovanligt mått....
-
pacman42 svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Det är inte en mindre del av kostnaden. -
pacman42 svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Men det spelar stor roll vart du befinner dig. Jag har mitt hus nära masten, men får dålig SNR då det ligger under antennloben Nej, det... -
TNej. Sätt dörren i träväggen innanför fasadteglet, det blir varmare inne då än om dörren sitter i kalla delen av väggen.
-
BVisst har jag tänkt byta bank ibland men för Swedbank är jag bara en droppe i havet, de skulle inte bry sig eller märka det. Att byta...
-
Mmucklebuckle gillade fribyggs inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Jag hoppas f*n tar skälvängare och folk som uppmuntrar till att flytta gränsrör, gränssten eller motsvarande.
-
Mmucklebuckle gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt.