Senaste aktiviteten
-
KPanelsäsongen (världens längsta paneljobb) har börjat. Idag strök jag den en andra gång (spikskallarna har fått ännu en extra strykning).
-
KMidsommarförrätt på första parkett vid Hudiksvallsfjärden. Blir grillat senare. Grabbarna trotsade havet +11🥶, inte jag å frugan Glad...
-
KNu en paus, midsommarlunch förberedd när gäster anländer. * nässel/kirskålsoppa med kallrökt lax * lite olika sill och röror (egen...
-
KGårdagens middag blev grillad entrecote, ugnsstekt potatis, sallad & rödvinssås 😍
-
KPerfekt Us Open mat😉 Honungslaserade Kycklingspett med Krämig Potatissallad, sallad och en grillad Levain med Dracula smör.
-
KHalstrad tonfisk, salsa med avocado, tomat, gurka o chili, kanarisk potatis, köpe-aioli
-
JJKarr svarade i tråden CTEK Njord.Jag har aldrig sett några värden från Nanogrid air i appen på min IPhone. Jag ser bara om den har kontakt med Njord eller ej. Visa...
-
TTakko svarade i tråden Den stora öltråden!.Önskar också alla en trevlig midsommar. Mest vanlig lager på vår tillställning men undvik Ambar, väldigt intetsägande.
-
TUkraina skickar oss en hälsning om glad midsommar!
-
TFörsta Glad midsommar på er alla! Låt oss ha en tanke på alla i vården, blåljuspersonal, de som försvarar Ukraina och andra som inte...
-
TEn riktigt trevlig Midsommar till er alla 🤗 Drip. God.
-
TDetsamma! ☀️🍓
-
TGlad Midsommar alla Bärsdiggare😀🍻
-
SågspånPappspikEternit svarade i tråden Sanera gammal infiltration.Vad var det för slags besiktning som undersöker även ett enskilt avlopp? "När man googlar" får man fram den tekniska livslängden på... -
Kkarlmb svarade i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.Jodå. Om det handlar om stränder. Som campare måste man känna sig trygg!
-
Alfredo gillade Baba_yagas inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag och många fler -
FSå många frågor. Men om jag använder min egen el på distans ska iaf ingen skatt kunna utgå.
-
FÄr det skattefritt? Om ej så finns ju ingen vinst. Kan jag nu ta hand om grannens överskott på solel? (Förslag: Att jag betalar...
-
AVälkommen till forumet Har du kollat här https://www.byggahus.se/forum/threads/byta-pinne-i-trycke.490839/ Delen du vill byta heter...
-
PProblemlösarn svarade i tråden Sålt bil privat, mycket strul, nu vill jag ha hjälp av er.Bilen är såld privat, han har redan prutat och är således initiativtagaren. Ägarbytet är gjort. Kort och gott, -affären är avslutad...
-
Eerix0n svarade i tråden Parkettgolv - betong.Ah! Missade den info, tack
-
JDet är inte bara dåligt. Det ser för djävligt ut. Framförallt vid elementet.
-
JDet väl "så där ut" 🙄 ett tips är ju att måla listerna innan tapeterna sätts upp... Tror för övrigt att de flesta som tapetserar själv...
-
JDet är ju rent fruktansvärt! Var det han som kladdade på termostaten också? Är det så illa överallt?
-
PProblemlösarn svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Har du kvar oringen som ska ligga mot platta sidan bakom den svarta konen som är delad? Pumpen får svårt att hämta vatten annars då den...
-
MDu får väl fråga. Vi har inte en aning om vad de tänker göra och således kan vi inte komma med någon vettig input