Senaste aktiviteten
-
Dman kan ju översätta 1 liter bensin/ diesel till en energimängd och lite avrundat så är 1 liter ca 10 kWh, därav lite mer jämförbarhet.
-
JJa eller ett par dagar. finns givetvis en risk att elektroniken har skadats, men det kan mycket väl räcka att det får torka.
-
Mikael_L svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Tycker du att det ett märkligt förhållningssätt? Det lär väl vara det vanligaste, att kostnaden för organisationen eller anordningen... -
FredrikR svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Förlåtelse framför tillåtelse är rätt väg att gå. 😉☝️ Både i köket och när det kommer till verktygsinköp. -
Pjosk75 svarade i tråden Odlingshörnan...Låter som att jorden innehöll pyralider som påverkade chili och auberginerna, de tillhör ju samma familj som tomater, som ju är mycket... -
LLennart79 svarade i tråden MAMMOTION YUKA MINI 2 800.Tack. Jag har gjort det men varje gång den är klar så står det ”väntar”.
-
Frustrator svarade i tråden Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?.Hemligheten är att inte fråga om lov avseende maten... Passade på att börja röka laxen innan frun kom hem. Sen fick jag skäll förstås... -
Ooddan svarade i tråden Lyckas inte få bukt på bundet klor, förstår ingenting!.Jag har vinterförvarat proberna i den Asekos egna förvaringsvätska, enligt manualen. Men tack för tipset, ska köpa kalibreringsvätska...
-
SBetalningsmedel denna gången är fotbollskort till hans VM samlarhäfte. ”Oavsett ras, religion, politisk åskådning och ålder, pratar man...
-
SOch så säger de att man ska undvika barnarbete för att barn inte har någon känsla för kvalitet! Bra kunskapsförmedling!
-
SDet skall börjas i tid…….. Knäjobb har aldrig varit någon favorit och numera fungera det inte alls. Så den yngre generationen får rycka...
-
PGlad midsommar på Er!
-
DDayangel svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Jag och grannen investerade nyligen i en Luba 3 3000 AWD och den har tuggat på briljant oavsett vilken uppdatering som installerats...
-
PDet ÄR ju faktiskt fredag även på midsommarafton!
-
SAtt väcka en död list till liv igen På Marcus stora fina Draco 2700 båt som jag gjort väldigt mycket arbete med behövde relingslisten...