Senaste aktiviteten
-
KKråkson svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Ja det är samma bolag och samma taxa.
-
Aajn82 svarade i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.Så nu ska man inte få lov att ha fönster ut mot vattnet vid sjötomter ?
-
AKikade på den brunpigmenterade varianten av Royalimpregnerat i verkligheten. Kvaliteten såg bra ut. Inga vridna brädor och en härlig...
-
PPligg85 svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Han var fackligt engagerad och hittills säger min arbetslivserfarenhet i 25år att det är inte stjärnorna på golvet som blir fackligt...
-
AAlireza Ghazanfari svarade i tråden Är det vanligt att använda Z/ baspanel stående.Jag tycker att den överlappar inte så mycket om man följer TräGuiden
-
Söderort svarade i tråden Får MS larm på min Nibe fighter 1230 bergvärme.Hur löste du det? -
Aanna_kristina svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.haha, är ute i torpet utan bil, så vissa grejer finns inte här nej. men ska gräva runt och kanske hittar en. MEN det är absolut inte mer...
-
Aanna_kristina svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Oj! Men den har aldrig nånsin suttit på, eller i alla fall inte förra sommaren-då vi pumpade upp vatten ur brunnen utan problem...
-
DDilato svarade i tråden Parkeringsbot fel zon, kan man vinna ??.Är det samma bolag på båda zonerna?
-
POckså lugnt med fix inför morgondagen här. Öl tunna och andra godsaker ligger på vårt bord men vi kommer övrigt till dukat bord. Så...
-
DHär var ju en lång tråd för några år sedan om någon som köpte sticksåg (om jag minns rätt) från Net on Net. Har för mig att den kostade...
-
Aanna_kristina svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Jag kopplade isär allt i höstas och kommer nu inte ihåg vilka delar som satt med där i kopplingen..Är det nåt av de andra grejerna på...
-
TTakko svarade i tråden Den stora öltråden!.Också lugnt med fix inför morgondagen här. Öl tunna och andra godsaker ligger på vårt bord men vi kommer övrigt till dukat bord. Så...
-
DDet är väl snarare Bygghemma som är snikna. Ett företag som antagligen omsätter massor med miljoner kan inte stå för sitt eget misstag...
-
KNågot är knas med min energisammanställning, tror jag... Jag gissar att vi inte haft 0 i grundförbrukning 13-17. Häromdagen såg jag...
-
HHåbbe01 svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Silen med en förmodad backventil ligger väl på golvet bredvid? Bör isåfall sitta på änden av slangen i brunnen annars rinner vattnet...
-
DJag tror att de flesta av dagens spisar kommer att vara skrotade om 60 år precis som de flesta spisar byggda på 60-talet är skrotade...
-
Alfredo svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.Jag skulle påstå att det krävs ännu mer för att bevisa vad någon faktiskt insåg. 😉 -
TEn klassiker
-
TBishops Finger på baksidan. Är bortbjudna där värdinnan gärna fixar allt själv. Alltså lugnt här hemma till imorgon då det bär av mot...
-
KHej, Jag skulle vilja höra om någon har erfarenhet av att bestrida en kontrollavgift för parkering. Jag fick en kontrollavgift på...
-
TBlir ingen bild från mig. Dricker Vuxenskallra (gin o grappo i pintglas). Glad midsommar!
-
TVill ni ha en bild? :D
-
DDilato svarade i tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen?.Varför gissa, du har väl ett måttband?
-
TLäskande suris i midsommarförberedelserna. ☀️