Senaste aktiviteten
-
LindaSofie88 svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Nä fy det låter otroligt komplicerat 😅 hade görna sluppit det -
LindaSofie88 svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Tänker att detta får bli min nödlösning if all else fails typ -
LindaSofie88 svarade i tråden Trappsteg som skruvar sig i öppen trappa?.Det här var en mycket bra idé! Tack! -
MMardigan svarade i tråden Rörspetsbrunn.Skulle gissa på att en mässingsventil inte tål slag så bra så jag rekommenderar inte backventil nere vid silen. Jag tror att du har...
-
Ffribygg svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Så är det, det finns befintliga kåkar med färdiga tomter till ungefär samma pris som tomt och anslutningsavgift i Vissefjärda, och sen...
-
ZZodde svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Sammanträffande! Var på Färöarna för första gången nu i helgen, vill dit igen, underbara öar! Jag å frun funderar seriöst på att köpa...
-
DDan Fors svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Kolla Landshypotek för bolån. Ingen förhandling, bra ränta som sätts i förhållande till belåningsgrad
-
Ooessurey svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Jeg arbejder til klokken 18:10 í morgen. Efter det er man velkommen til en kop kaffe og samtale, og en rundvisning. Jeg kan desværre...
-
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.En snabb jmf mellan Swedbank och SEB. Swedbank har totalt 500 fonder på deras fondtorg...
-
Ooessurey svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Præcis, og som sagt, forventer vi ikke noget, men vi er utrolig taknemmelige for al den hjælp, vi kan få.
-
CHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
MOkay. Lad os afslutte denne diskussion. Jeg kommer fra Færøerne. Min kone er dansk. Jeg forstår svensk, dansk og færøsk i tale og...
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.jag syftade på priset på dena tomt efter vatten färme fiber kostnaden
-
Ooessurey svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Okay. Lad os afslutte denne diskussion. Jeg kommer fra Færøerne. Min kone er dansk. Jeg forstår svensk, dansk og færøsk i tale og...
-
Hhampasnöret gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
fribergdavid svarade i tråden Rörspetsbrunn.Har precis slagit ned en rörspetsbrunn på 6m där vattenpelare i röret är på 4,6m. Har problem med att jag behöver fylla pumphuset varje... -
Ffribygg svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Det finns ju faktiskt många hus till lägre pris än vad nyproduktion kostar.
-
JMonterat undre hyllan till moderns sy-bord. Nu ska jag ännu göra avdelare, stödben och kanske en liten lådhurts på ena sidan, det får...
-
SSir Duke svarade i tråden Vad kan man göra för att förhindra byggfusk i Sverige?.Der findes jo flere typer av hjælp. Det kunne for eksempel være en enkel inspektion og vurdering. Nogen med kompetanse som tar et kik i...
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.då finns det mängder med hus för samma pris till salu redan i små orter
-
DDanielSt81 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Hos Swedbank går det ju bara att handla fonder som dom har i sitt utbud. Det finns mer än Swedbank fonder såklart. Men totalt är det...
-
VTack till alla som försökte hjälpa mig. Problemet är löst genom att spänna på vajer.
-
lars_stefan_axelsson svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Jaja, du behöver inte bli tyken när du blir upplyst (i all välmening) om säkerhetdetaljer du uppenbarligen inte visste något om. -
CProva med "Ventilationsfirma IM" i Boden. Vet att dom i alla fall har gjort FTX åt privatkunder under många år, men det var några är...
-
Ffribygg svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag tror att många vill, men få får ihop ekonomin om det färdiga huset inte blir lika mycket värt som det kostar att uppföra.