Senaste aktiviteten
-
GGrod4n gillade Sir Dukes inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Jag väntar fortfarande på Europas lägsta arbetslöshet som Löfven lovade. Men den kanske kommer samtidigt som vinsten det innebär att...
-
GGrod4n gillade Pligg85s inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Jag väntar fortfarande på familjeveckan Maggan lovade hösten 2018. Försöker komma på vad de uppnådde under tiden men gav upp. Skönt...
-
Jjonaserik svarade i tråden Hur byta dessa två ventiler.Var läcker det, vid spindeln/axeln in i ventilen där sexkantmutter är under vredet, eller var.
-
PPaxman svarade i tråden Äldre markis, vända så veven hamnar på andra sidan?.Jag lyckades faktiskt få upp denna 5 m själv. Det krävdes en hel del klurig riggning med spännband, stegar och annat...men det gick! 😃...
-
OÄven kallad ankfot.
-
FJobbar på skörbjuggen.. 😇🙌 Färsk högrevsburgare, brioche, dubbel lök och ost.
-
OSläcker gräs-/skogsbränder. https://skogma.se/p/brandpiska/237473/
-
SJag kör på som jag brukar. Först kommer jag på någon form eller teknik jag vill prova på, sedan hittar jag några träslag som skulle...
-
FredrikR svarade i tråden Vad blir det för mat?.Jobbar på skörbjuggen.. 😇🙌 Färsk högrevsburgare, brioche, dubbel lök och ost. -
Mmaria01 svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.är det samma målare som har gjort listerna med?
-
AHej och välkommen till forumet! Ja, det är inte ovanligt. I mina ögon är det en budgetlösning
-
FFluxor svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Panelsäsongen (världens längsta paneljobb) har börjat. Idag strök jag den en andra gång (spikskallarna har fått ännu en extra strykning).
-
Ffreppa87 svarade i tråden Hjälp att se över FTX-offert.Tack! Inget ingår gällande återställning utan det får jag göra själv.
-
Fairlane svarade i tråden Vem har lämnat denna avföring i trädgården?.10 cm korvar ... Jag har en igelkott på framsidan och den avföringen är mycket mindre -
Stefan N svarade i tråden Kan någon detta?.Även kallad ankfot. -
RSlängde ihop lite sushi
-
FredrikR blev ledsen av Håkan Persson3468s inlägg i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Är det normalt att tapeten går ut över lister och dörrkarmar? Jag är duktigt missnöjd över målarens jobb men skulle vilja ha lite... -
fria tank kort är det nog väldigt få företag som har idag vet att visa komuner har tank kort kvar och har dålig koll på hur mycket det... -
SStefan_R gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Och så behövdes vikbara ruffdörrar i stället för lösa luckor som skulle travas på varandra eller stuvas undan. Ett djädras meck varje...
-
SStefan_R gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
AAlireza Ghazanfari svarade i tråden Är det vanligt att använda Z/ baspanel stående.Den ger en väldigt snygg intryck, men jag vet inte om den kan stå emot slagregn