Senaste aktiviteten
-
FFrukost på Landvetter
-
Räv? -
Räv är min spontana gissning, men jag är verkligen ingen expert. -
FSötpotatis pommes, pepparbiff och fläskytterfile. Majs, sallad och bea till.
-
WWeimik svarade i tråden Vem har lämnat denna avföring i trädgården?.Räv är min spontana gissning, men jag är verkligen ingen expert.
-
Fairlane svarade i tråden Vem har lämnat denna avföring i trädgården?.Det kan det kanske vara. Hoppas han låter bli min igelkottskompis isåfall. -
WRäv?
-
Nötegårdsgubben gillade fribyggs inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.OT: Det är ett dåligt utbud av obebyggda standtomter pga det generella strandskyddet -
Nötegårdsgubben gillade maria01s inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.har aldrig ens sett dyra standtomter 😂 -
FDessa har jag gillat, men tyvärr tillverkas de inte längre.. ( har frågat deras kundtjänst men fick inget svar) Jag tycker att ljusa...
-
FGårdagens: Typ en Flygande Jakob special ..😊 serverades med ris & sallad. (Kyckling, bacon, sweetchili, sambal olek, matlagningsgrädde...
-
FPotatisgratäng med övergiven tacofärs. Majskorn, lök o vitlök fick följa med.
-
OVad har man detta till? Redskapet sitter på vårt hus som vi hyr på Bornholm.
-
FIkväll vart det burgare😋 Måste säga att den vart riktigt bra👌🏻 dessvärre hade vinkeln på bilden lite mer att önska
-
FBurger King blev det här till middag.. Provade deras nya kampanjburgare: " Gourmet Västerbottenost & ramslök " Förutom att min var...
-
Fairlane gillade pmds inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Det håller jag med om. Det är staten som har ansvaret för brottsbekämpningen i Sverige. -
FMiddag med kurs gänget på Blackstone Steakhouse. Egentillagad tonfisk och wannamei räkor på lavasten. Till detta bakad potatis, 2...
-
FSlängde ihop lite sushi
-
SGAAAAHHHH!!! Det finns mycket bra med Amazon men webbsidan/appen är fan utformad av en färg/halvblind rövhatt utan "datorkörkort". Och...
-
DDett är en baggis. Två rörtänger. Den ena, gärna lite större än den andra. De är gängade i båda ändar, så det är bara att skruva loss...
-
Har hittat några sådana här korvar i trädgården, bortåt 10 cm. De djur som jag vet rör sig här är rådjur, igelkott och några... -
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Apropå det, var är @Rejäl ?
-
SågspånPappspikEternit gillade mhoglunds inlägg i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Fler bilder -
mexitegel svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Kom med X2, skulle byta till X4. Den var försenad och jag var ouppmärksam vilket slutade med att jag gick på en annan X2... Nåväl, tog... -
Gguggen svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Total katastrof, inte ens den gladaste amatör gör det så dåligt. Tråkigt nog ser det väl ut att vara en dyr och fin linlava tapet från...
-
Mmhoglund svarade i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Tusen tack! 😁
-
MKul! Grattis! Önskar er all lycka med ert projekt 😀.
-
Vrana gillade SågspånPappspikEternits inlägg i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Efter att ha sett alla dessa bilder vidhåller jag det jag skrev i mitt första inlägg: Det där fixar målarn! Att springa och mäta fukt i...