Senaste aktiviteten
-
Mikael_L gillade krfsms inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Problemet är inte fyllnadsgraden i magasinen utan den hydrologiska balansen. Dvs det finns rimligt gott om vatten i dammarna nu, men i... -
Mikael_L svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.För att dom kan ... (--- tjäna mer ...) -
Nötegårdsgubben svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Ja, de rika knösarna står förstås i kö för att få bygga i Vissefjärda! Det är väl utmärkt om det finns de som faktiskt vill bo där och... -
Kkrfsm svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Problemet är inte fyllnadsgraden i magasinen utan den hydrologiska balansen. Dvs det finns rimligt gott om vatten i dammarna nu, men i...
-
KKekire svarade i tråden Förstoring av öppning i timmervägg.Bredden på rummet kommer bara vara strax förbi takstockarna. Vad tänkte du
-
KKekire svarade i tråden Förstoring av öppning i timmervägg.Har tänkt klä den
-
BJa, jag tror att jag har lärt mig det den hårda vägen nu. Det är sjukt smidigt, men det är som du säger - de bästa behöver inte jaga...
-
EEl Janne svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Popcorn är framme jag får ju gratis tips på hur jag ska driva min elfirma
-
LLasseg69 gillade trähandtags inlägg i tråden Vad är detta för ogräs och hur blir jag av med eländet?.Första bilderna är jag ganska säker på att det är trådklöver. Trivs också på torra och kvävefattig miljö. Ganska enkla att ta upp, en...
-
pacman42 svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Men det är garanterat två olika leverantörskedjor. -
Joakim Henningsson1 svarade i tråden Är detta hantverksmässigt utfört?.Ja, jag tror att jag har lärt mig det den hårda vägen nu. Det är sjukt smidigt, men det är som du säger - de bästa behöver inte jaga... -
GG.L. svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Hur kan kommunen tro att det blir fler barn gjorda om billiga strandtomter erbjuds. De redan besuttna utan barn och med kapital kommer...
-
mexitegel svarade i tråden Proppskåp i gammalt hus.Nu blev jag lite nyfiken, grå 15A passdel? Är det en gammal standard som sedan ersattes med 16A? -
useless svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Nej, men jag är övertygad om att man får samma FAG 6202 oavsett vilket man beställer. -
HerrByggamatör gillade Byggwills inlägg i tråden Fråga mig vad som helst om komposittrall och pergolor.Hej! Jag jobbar dagligen med komposittrall och pergolor i aluminium och tänkte att jag kanske kan bidra lite här i forumet inför... -
Mikael_L svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Hah ... där kom du på mig. :) Jag killgissade ju bara, får jag erkänna. Jag försöker, med viss trötthet ibland, följa med på vad som... -
Llbgu svarade i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Det handlar väl bara om dålig kommunikation från företaget. När man meddelar kunden att man kommer säg 14:00 för att fixa säkringsbytet...
-
BBitterhetsakademin svarade i tråden Är detta hantverksmässigt utfört?.Generellt sett bör man undvika offertsidor, det är sällan de bästa hantverkarna som raggar kunder den vägen 😥.
-
BSom hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt...
-
Joakim Henningsson1 svarade i tråden Är detta hantverksmässigt utfört?.Jag tror inte att det är plåt under ränndalen, men jag vet inte. Jag tror bara att han har skurit pappen som ligger dubbelt i ränndalen... -
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Tror inte Mrs ryms där i..🫣😇 -
DFör att det gahhhh inte är samma artikelnummer, och därmed inte samma artikel, kanske?
-
Joakim Henningsson1 svarade i tråden Är detta hantverksmässigt utfört?.La ut om jobbet på offerta. Denna firma var den som skickade den snyggaste och bästa offerten, fick nån polsk firma också, men de låg så... -
DOch Bacho dyker direkt upp i mina tankar...