Jag har ett outnyttjat utrymme på övervåningen i ett torp.
Frågan är om det är möjligt att göra öppningen större?
Jag har tänkt mig att ta bort en halv stock neråt och en och en halv stock uppåt.
Fönstret som finns på gaveln i rummet har överkanten på den tänkta överkanten.
Tacksam för råd
Frågan är om det är möjligt att göra öppningen större?
Jag har tänkt mig att ta bort en halv stock neråt och en och en halv stock uppåt.
Fönstret som finns på gaveln i rummet har överkanten på den tänkta överkanten.
Tacksam för råd
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Du får nog rita vilken stock du pratar om och hur du tänker. Det handlar inte bara om avlsatning av nock utan hela vägens stabilitet.K Kekire skrev:
Klicka här för att svara
