1 653 018 läst ·
17 691 svar
1653k läst
17,7k svar
GAAAAHHHH!!!
Karrock
Renoverare
· Västra Götaland
· 1 056 inlägg
Karrock
Renoverare
- Västra Götaland
- 1 056 inlägg
Jag handlar inte mycket i affärer för husgeråd. Har sett Russell Hobbs på två ställen; vräkas ut på auktionssiter, och på Gekås i Ullared. Inget av det skriker kvalitet hos mig.Noramasen skrev:
FÖRBANNADE HELVETES Russel & Hobbs!
Detta varumärke som enligt sig själva är högkvalitativt.
[bild]
Jo djävlar, är mitt omdöme då två produkter har orsakat att säkringarna gått. Och det på ca tre års användning! Nu senast igår när jag var mitt uppe i ett måleri av golv som är under proppskåpet dessutom.... Med hjälp av balansnummer och ett långt skohorn lyckades jag få upp dörren till skåpet. Och som tur var så hade vi sett till att byta från diazed till automatiska för något år sedan tack och lov., så det var bara att snäppa till den som löste ut.
Men fy fan för dessa förbannade tillverkare som har inbyggda självförsörjande egenskaper. Ingen slump att två olika produkter fallerar inom loppet av drygt tre år. Finns det konsumentmakt av rang, så skulle dessa förbannade parasitföretag försvinna inom snabbt förlopp. De ljuger ju en rakt upp i ansiktet med deras marknadsföring. GGGGAAAAHHHH!
Tror frugan handlade på Bagaren och Kocken. Annars så har jag ALDRIG varit i närheten av Ullared. ❤️till mig för det😉Karrock skrev:
Karrock
Renoverare
· Västra Götaland
· 1 056 inlägg
Karrock
Renoverare
- Västra Götaland
- 1 056 inlägg
”Bah co” lade ut tillverkningen av plåtsaxar till Frankrike och genast gick de av vid klipp som de tidigare klarat av utan konstigheter. Och trots ”utvecklingen” allmänt så är de fortfarande samma skräp. Finns i huvudsak enbart tre tillverkare av plåtsaxar och samma har de gått i kvalitetsträsket. Kan det ha att göra med en alltför dominerande ägarstruktur som är uppdelad som är orsaken? Har Stubai nu som har mjuknat i godset så att skruvaxeln äter upp godset med resultat att det glappar redan efter ett halvår. Och en låsmutter som inte låser fast! Synd att jag inte tog reda på farsans gamla verktyg, men dessa kunde man däremot pierca sig i magen med vid lite oförsiktigt handhavande. Gaaahhh!😖Mikael_L skrev:
Klicka här för att svara