P pmd skrev:
Om du trivs med hur köket blev 2018 så kan du väl trivas med det även idag? Att andra gör på liknande sätt nu ändrar ju inte på hur ditt kök ser ut.

Annars får du väl hitta på en ny modetrend och sen bli besviken på den om sju år.
Visst tycker jag det är precis lika snyggt som när jag satte in det och har inga som helst planer på att göra något åt det Med det är liksom den där känslan av att man är ett får och börjar ifrågasätta sig själv. ” Hade jag haft valv om jag hade hus 1995?” och ”gillade jag verkligen Nirvana före dom blev mainstream?” osv. Med viss självdistans såklart… 🤓

• Gilla
pmd och 1 till
  • Laddar…
A Arga ingenjörn skrev:
Med det är liksom den där känslan av att man är ett får och börjar ifrågasätta sig själv. ... och ”gillade jag verkligen Nirvana före dom blev mainstream?” osv. Med viss självdistans såklart… 🤓
Men du gillar väl iallafall inte Håkan Hellström??

• Haha
Intet och 4 till
  • Laddar…
P
A Arga ingenjörn skrev:
Visst tycker jag det är precis lika snyggt som när jag satte in det och har inga som helst planer på att göra något åt det Med det är liksom den där känslan av att man är ett får och börjar ifrågasätta sig själv. ” Hade jag haft valv om jag hade hus 1995?” och ”gillade jag verkligen Nirvana före dom blev mainstream?” osv. Med viss självdistans såklart… 🤓
🙂 Jag har ingen självdistans. Jag funderar mycket sällan på om jag är ett får.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.