210 799 läst ·
917 svar
211k läst
917 svar
Trender som daterar huset
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 592 inlägg
...arnes fru vaknar, kastar sig om halsen på arne och en trevlig vuxenstund följer!M munge skrev:Vad säger ni om en av dagens lyxmarkörer, badrum en suite? Är det något vi vill ha i framtiden (eller ens nu)? Gärna med en sladdrig skjutdörr som låter ljud och lukt passera fritt.
Scenario: Arne har varit ute med polarna och druckit öl. Hans fru har redan gått och lagt sig när han kommer hem. Arne smyger in i det lyxiga en suite-badrummet. I fyllan råkar han välta lite grejer i badrumsskåpet, och innan han återvänder till sovrummet passar han på att uträtta sina behov och släppa några rejäla brakare. Hans fru sover nu inte längre.
Är det lyx?
Eller händer det bara på film? 🫣
Nej Arne luktar Grängesbergs fatöl och kebabrulle med extra lök och kommer nog ändå inte att kunna prestera. Frun låtsas sova och men hämnas på Arnes stök på morgonen efter genom att börja slamra tidigt i köket. Eftersom de givetvis har öppen planlösning så sprider sig ljudet effektivt till husets alla hörnUnikt namn skrev:
Alltså akustikpanel känns som att det förekommer överallt atm. T o m Rusta säljer det ju. Varenda inredare håller på med det där - dolda dörrar, sänggavlar och allt möjligt. Oklart hur mycket det gör för akustiken dock!P På grön kvist skrev:
Beiga kök kommer vara extremt daterat inom kort. Herre min je så många som köper beige med beige med beige (vi planerar kök så jag hänger i köksgrupper).
En annan trend jag tror kommer dö ut är att mina olika träslag i köket. Typ beiga målade luckor ihop med valnötsluckor på köksön.
Så lustigt,det där med akustiskskivor hade jag helt missat. Var tvungen att googla när ni började skriva om det. Har såklart sett dem. Mest i offentliga miljöer. Men hade inte en susning om att det var något folk har hemma.
Men blir det inte väldigt dammigt?
Kombinationen av svart och koppar i kök och badrum.
Tycker jag fortfarande ser sånt byggas. Senast i julas när jag var i dalarna så såg jag 3 vräkiga hus byggas bredvid varandra med pulpettak. Förvånades över att folk fortfarande bygger så men antar att de vill åt en "modern" touch men som inte är så modern.I InsidersUnited skrev: