48 903 läst ·
164 svar
49k läst
164 svar
Ska svetsningen se ut så här?
Straw man argument väger extremt lite, när du ska försöka göra någon form av poäng.👌lars_stefan_axelsson skrev:
Det finns MIG program för aluminium som i princip ger utseende av TIG med de karakteristiska ”vågorna”. Detta är i princip inte svetsat, mer som en korv ovanpå materialet. Tragiskt att se och inget nån skall behöva acceptera.S Stefan1972 skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 10 929 inlägg
Kan meddela att "Bengt" som bemannar "live-chatten" på företaget, fortfarande inte svarat, jag antar att det är ett svar i sig.. 🤷
MultiMan
Medlem
· Västernorrland
· 6 846 inlägg
MultiMan
Medlem
- Västernorrland
- 6 846 inlägg
Om de skulle våga ljuga om var grindarna tillverkas så är det viktigt att få fram också såklart.
Kanske ska skriva en rad till Borlänge Tidning om de vet något mer. Min Bonnier +Allt inkluderar även den.
Googlade lite. 6 anställda. Ingen inkommen deklaration för 2025 än (brutet räkenskapsår 20240901-20250831). 70-åring som äger sedan 2008, bara sambon med i styrelsen. Äger 8 fordon varav en Aston Martin DB9 från 2008, förhoppningsvis bättre svetsad än grindarna. Med tanke på det kraftigt försämrade läget för företaget redan 2024 så borde han kanske flytta över lite tillgångar dit.
Hoppas det löser sig för alla inblandade. Återkommer om jag kontaktar tidningen.
Kanske ska skriva en rad till Borlänge Tidning om de vet något mer. Min Bonnier +Allt inkluderar även den.
Googlade lite. 6 anställda. Ingen inkommen deklaration för 2025 än (brutet räkenskapsår 20240901-20250831). 70-åring som äger sedan 2008, bara sambon med i styrelsen. Äger 8 fordon varav en Aston Martin DB9 från 2008, förhoppningsvis bättre svetsad än grindarna. Med tanke på det kraftigt försämrade läget för företaget redan 2024 så borde han kanske flytta över lite tillgångar dit.
Hoppas det löser sig för alla inblandade. Återkommer om jag kontaktar tidningen.
Besserwisser
· Västra Götalands
· 11 202 inlägg
Var det ni lärde er på ABF kursen?F fsn skrev:
Här är en bild från en ferrair 812 superfast.
Var det ni lärde er? Hur var det med den korrekta Svenskan, lärde ni er inte skriva som folk på Komvux? Eller kan det tom vara en examen från Livets hårda skola? Jag har 16,5 år utbildning och ingen av dessa är i ABFs regi. Jag har hört att man historiskt har sett riktigt dåliga svetsar på Ferrari men att det skulle ha blivit bättre i slutet på 90~talet, ser det ut så här på en 812 så stämmer det uppenbarligen inte. Men vad fan, har alltid tittat på frontmotor Ferrari med en klädsam misstänksamhet….Majgårdarna skrev:
Klicka här för att svara

