D djac skrev:
Om man då ska kunna rösta öht så måste man ju ta ett steg tillbaks och titta på partiets värderingar och bilda sig en uppfattning om vad det demokratiska arbetet inom partiet
Ja då gör du väl ett informerat och bra val?

Tvärtom mot vad @JPTS gör som skiter fullständigt i vad partiet gör men ändå kommer fortsätta ge partiet sitt stöd.

D
S Snikholt skrev:
Tolkar kanske rapporten fel, men det verkar vara ett angrepp från främmande makt som avses.
Så några ministrar i Sverige får vi hoppas att dom eller deras lapdogs inte blir.

Gör nu inte misstaget att enbart beskylla ena åsiktsspektrat, som vanligt @djac.
Polarisering goes both ways.
Haha, yes mr Trump, good people on both sides, sure ;)

D
Jarlingar Jarlingar skrev:
Ja då gör du väl ett informerat och bra val?

Tvärtom mot vad @JPTS gör som skiter fullständigt i vad partiet gör men ändå kommer fortsätta ge partiet sitt stöd.
Ja, många är lurade, antingen nednötta av hatiskt retorik, eller lurade av småsmulor som slängs till dem, som egentligen är mer negativa än positiva men det tar de aldrig sig tid att förstå.

• Gilla
BirgitS och 1 till
  • Laddar…
S
D djac skrev:
Haha, yes mr Trump, good people on both sides, sure ;)
Typ.
Det är ju det som är poängen med såna påverkansoperationer; de bryr sig inte om vem som har rätt, bara att vi ryker ihop.

S
D djac skrev:
Ja, många är lurade, antingen nednötta av hatiskt retorik, eller lurade av småsmulor som slängs till dem, som egentligen är mer negativa än positiva men det tar de aldrig sig tid att förstå.
Till skillnad från den upplysta elit du anser dig tillhöra?

D
S Snikholt skrev:
Till skillnad från den upplysta elit du anser dig tillhöra?
Jag bygger iaf inte mina uppfattningar på senaste numret av trollnytt

D
S Snikholt skrev:
Typ.
Det är ju det som är poängen med såna påverkansoperationer; de bryr sig inte om vem som har rätt, bara att vi ryker ihop.
Ja, det är en för samhället förödande hållning som har skapat den så skadliga falska mitten.

D djac skrev:
Jag bygger iaf inte mina uppfattningar på senaste numret av trollnytt
Så vad är "Trollnytt"? Eller du kanske inte kan svara på det heller, utan hänvisar till andra.

D
W WFD skrev:
Så vad är "Trollnytt"? Eller du kanske inte kan svara på det heller, utan hänvisar till andra.
Ett samlingsnamn för desinformationsajter, alternativmedia, inlägg på social media från trollfabriker, diverse organiserade och fria troll.

Redigerat:
D djac skrev:
Ett samlingsnamn för desinformationsajter, alternativ media, inlägg på social media från trollfabriker, diverse organiserade och fria troll.
Jo, det är lite komiskt när folk inte kan utveckla sina påståenden och aldrig lyfta fram fakta etc.
Med tanke på hur vissa har orerat om vilka dom anser driva troollkonton och sen så ... POFF

"Kritik riktades mot Socialdemokraterna i slutet av november 2025 efter en granskning av TV4 Nyheterna. Granskningen visade att det S-ägda mediebolaget AiP Media Produktion driver ett nätverk av politiskt vinklade sajter (som Politikkollen) och meme-konton i sociala medier (som Jävla uland) där kopplingen till partiet har varit dold för förstagångsbesökaren."

Ibland är det bra om man ligger lite lågt. Har läst en hel del om Flashback och hur katastroofalt det är. Jag har inte för avsikt att besöka den sidan men, jämfört med hur vissa kommunicerar sin ideologiska uppfattning gör det här exceptionellt undehållande.

• Gilla
Snikholt
  • Laddar…
Mikael_L
D djac skrev:
Ett samlingsnamn för desinformationsajter, alternativmedia, inlägg på social media från trollfabriker, diverse organiserade och fria troll.
Jag brukar kalla det "internets undersida" ... ;)

• Haha
djac
  • Laddar…
D
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag brukar kalla det "internets undersida" ... ;)
Ja där ligger hela årets utgåvor i bundet format, med hård rygg, kan man luta sig tillbaks i läsfåtöljen och lära sig allt om sossar, slumpkraft, trans och elbilar, sicka styggelser!

Jarlingar Jarlingar skrev:
Jag tycker inte du ska skriva sånt du har noll koll på..

Jag är mer insatt i politiken än va du är..

S
Veritas non offendat.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.