S Snikholt #541 Medlem · 4 941 inlägg igår 19:41 Snikholt Medlem 4 941 inlägg igår 19:41 #541 Forumdiskussion om politik 😅 Jag har bestämt mig. Tycker Tidö har levt upp till ovanligt mycket av sina vallöften, så min röst går däråt. Fast kanske mest för att det andra alternativet innebär kaos, och gnäll från min plånbok.
Forumdiskussion om politik 😅 Jag har bestämt mig. Tycker Tidö har levt upp till ovanligt mycket av sina vallöften, så min röst går däråt. Fast kanske mest för att det andra alternativet innebär kaos, och gnäll från min plånbok.
Mikael_L #542 Medlem · 56 591 inlägg igår 23:44 Mikael_L Medlem 56 591 inlägg igår 23:44 #542 S Snikholt skrev: Tycker Tidö har levt upp till ovanligt mycket av sina vallöften, så min röst går däråt. Så om MP lever upp till ovanligt mycket av sina vallöften under kommande mandatperiod så kommer din röst i nästa val bli MP...?
S Snikholt skrev: Tycker Tidö har levt upp till ovanligt mycket av sina vallöften, så min röst går däråt. Så om MP lever upp till ovanligt mycket av sina vallöften under kommande mandatperiod så kommer din röst i nästa val bli MP...?
S Snikholt #543 Medlem · 4 941 inlägg idag 07:28 Snikholt Medlem 4 941 inlägg idag 07:28 #543 Mikael_L skrev: Så om MP lever upp till ovanligt mycket av sina vallöften under kommande mandatperiod så kommer din röst i nästa val bli MP...? Usch nej, verkligen inte
Mikael_L skrev: Så om MP lever upp till ovanligt mycket av sina vallöften under kommande mandatperiod så kommer din röst i nästa val bli MP...? Usch nej, verkligen inte