22 203 läst ·
113 svar
22k läst
113 svar
Elektrikern har valt en utgången jordfelsbrytare som inte längre säljs?
Ja, ställer man en fråga och får 17 bra svar men likt förbannat envisas att man vet bäst själv då är ju meningen med tråden helt meningslös.RompisKompis skrev:
Det var väl ett jäkla tjat. en tv var säkert dyrare för 10 år sen också, den behöver inte vara bättre än dagens.
jag kan inget om jordfelsbrytare och skulle mycket väl kunna ställt denna fråga själv. Vet inte vilken plast som använts i höljet, om den åldras väl eller inte. Man vågar ju knappt ställa frågor här om man inte är stålsatt för drevet som kan komma.
Inte för att jag fattar riktigt varför jag bryr mig eller förstår varför men denna tråd stör mig med all sarkasm och översitteri.
Husägare
· Mälaröarna
· 98 inlägg
Kollade igenom igen, kanske inte det var så illa trots allt. men samtidigt så tycker jag mest TS har kommit med uppföljningsfrågor.
Äh, jag är nog bara trött och sliten.
Menade inte att detta skulle starta ytterligare en OT diskussion.
Kan inte ta bort den gamla så jag rapporterar mig själv för att inte bidra.
Äh, jag är nog bara trött och sliten.
Menade inte att detta skulle starta ytterligare en OT diskussion.
Kan inte ta bort den gamla så jag rapporterar mig själv för att inte bidra.
Gammal tråd som dök upp. Men troliga med en så gammal komponent är väl snarare att eleltrikern monterat ner den hos en annan kund och satt upp den här, än att den legat på hyllan i mer än tio år.
Alltså tagit betalt för en begagnad jfb han fått gratis.
Alltså tagit betalt för en begagnad jfb han fått gratis.
Den var det man misstänkte. Kunden reklamerade och fick lite prisavdrag p.g.a. det.M Mortsken skrev:
Frågan ställdes å en släktings vägnar, som inte är medlem här.
Om det är en seriös elektriker han har anlitat så har han testat att den funkar som den skaA a.non skrev:
om dom tog över 2009 så får du räkna med att när dom tog över hade dom ett garanterat ett lager med färdiga som kom ut i handeln långt efter att dom tog överA a.non skrev:
Klicka här för att svara