6 491 läst ·
116 svar
6k läst
116 svar
Avgift för trygghet kan införas
Vet inte hur pålitlig denna är!Alfredo skrev:
En polisanställd i Sigtuna kommun ska ha sjukanmält sig i anslutning till sin semester tre somrar i rad. Nu åtalas polisen misstänkt för grovt bedrägeri.
https://www.unt.se/nyheter/sigtuna-...i-sigtuna-atalas-for-grovt-bedrageri/jn188nnl
Vems högsta nivå?B Bitterhetsakademin skrev:
F.ö. är i stort sett alla ryssar skyldiga. Det är försumbart få som inte är det så dem behöver vi inte räkna. T.o.m. den i väst hyllande Navalny var ju för det ryska imperiebyggandet, men helst med ett annat styre.
Jag tror att det är svårare att kalla sig fascist och hävda att man står för något gott, inte ens gott hat och våld.B Bitterhetsakademin skrev:
Jag tror inte det eftersom man i praktiken har gömt undan detta. Om regeringen trodde det skulle vara en valvinnare skulle man väl slå på stora trumman och förklara hur smart lagstiftningsarbete man arbetar med. Jag tror mer detta är något partistförslag som man fått feeling för i L eller möjligen KD och så råkade det bli en del av Tidöavtalet, ingen av de andra partierna kände för hyreshusägare i utsatta områden och stoppade det. Nu har det baxats hela vägen till lagrådsremiss och inget regeringsparti vill riktigt kännas vid pinsamheten som varken utredning eller remissinstanser tror påBirgitS skrev:
Klicka här för att svara