13 806 läst ·
415 svar
14k läst
415 svar
Allemansrätten och elcykling - cykel eller motordrivet fordon?
Om du är ren, cyklar till jobbet och blir svettig så luktar man normalt inte illa efter det. Krävs mer för det. Finns givetvis undantag, men det normala är inte att man stinker efter en cykeltur ifall man var ren och fräsch innan turen.AndersMalmgren skrev:
Jag cyklar inte till jobbet. Har cyklat otroligt lite sen jag skaffade bil, däremot går jag nog minst en halvmil om dagen. Man kan bli svettig av annat än att cykla. Nu i värsta sommarvärmen blir man ju genomsvett utan att knappt göra någonting. Inte börjar de flesta stinka för det. Sen lär det inte vara några problem om du duschat dagen innan.Frerider skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 954 inlägg
Jag har 8 km till jobbet och vill snitta minst 25 för att vara inne snabbt. Det krävs dusch för mig iafL lbgu skrev:Jag cyklar inte till jobbet. Har cyklat otroligt lite sen jag skaffade bil, däremot går jag nog minst en halvmil om dagen. Man kan bli svettig av annat än att cykla. Nu i värsta sommarvärmen blir man ju genomsvett utan att knappt göra någonting. Inte börjar de flesta stinka för det. Sen lär det inte vara några problem om du duschat dagen innan.
Där tror jag att vi tycker annorlunda😉många stinker efter lite svettning helt enkelt ingett konstigt med det.L lbgu skrev:Jag cyklar inte till jobbet. Har cyklat otroligt lite sen jag skaffade bil, däremot går jag nog minst en halvmil om dagen. Man kan bli svettig av annat än att cykla. Nu i värsta sommarvärmen blir man ju genomsvett utan att knappt göra någonting. Inte börjar de flesta stinka för det. Sen lär det inte vara några problem om du duschat dagen innan.
L lbgu skrev:
Dricker man alkohol så luktar svettet mer så kan ju förklara varför Malmgren luktar äckligt efter en enkel cykeltur.
Renoverare
· Stockholm
· 20 954 inlägg
Frerider skrev:
Helt klart i riskzonen iom att han dricker varje dag så luktar svettet också varje dag.
Har bara bänkfläktar men finns säkert de som får till rökning i dom med.AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 954 inlägg
Klicka här för att svara