Tagg: uterum
Här samlar vi allt om uterum.
Andra taggar som innehåller ordet uterum är: uterum-golv, uterum-plasttak, uterum-grundläggning, golv-uterum, uterum-reglar-dimensioner, uterumstak, uterumsparti, pergola-uterum, växthus-uterum, uterum-isolera-stomme
-
H
Elutag i uterum
Vi planerar uterum med fast glasvägg parallellt med husväggen och öppningsbara glasväggar vinkelrät till husväggen. Vi vill ha minst tre eluttag... -
T
Plintar för inglasat uterum
Hej, Vi har en ny altan på ca 11,5 x 4,3 m. Det skulle vara toppen att få till ett inglasat uterum på ca en tredjedel av altanen, ca 3,5 x 3,5... -
V
Brandskydd till utbyggnad av Willabgarden uterum nära garage
Hej! Jag har tänkt att bygga ut med ett uterum från Willabgarden på baksidan av huset. Uterummet kommer att vara ca 2m från ett garage. Jag tror... -
E
Hur byter jag på bästa sätt panel på uterummet?
Finns det någon vänlig själ här som kan hjälpa mig att tänka kring detta? Jag behöver byta panel (och i samma veva även häng- och stuprännor) på... -
S
Hjul och hjulvagga till skjutdörr uterum
Hej! Jag köpte begagnade skjutdörrar av okänt märke, och upptäckte vid monteringen att flera av hjulen var trasiga, samt någon av hjulvaggorna. Är... -
S
Mur på betongplatta till uterum
Håller på att bygga ett fristående oisolerat uterum/växthus, har gjutit en betongplatta och ska nu mura upp ett varv med lecablock samt... -
K
Halle/vpp uterum
Är det någon som har köpt Halle eller schuco (vpp) uterum? Dem är dyrarare än ex. skånska men kanske värt det i längden? -
Tankar och idéer kring vårat framtida altan/veranda-bygge
Hej! Jag har under några års tid gått och planerat en helt ny make-over av vår befintliga altan och ett äldre uterum från 90-talet. Nu börjar... -
F
Nytt oisolerat uterum med klinkers
Hej! Ska starta bygga ett oisolerat inglasat uterum på plintar, 15m2 längs Atterfallshuset, som också är byggt på plintar med god ventilation... -
J
Förslag på hur jag räddar stolparna till mitt uterum
Har ett utermum som har byggts av tidigare ägare för 15-20 år sedan. Har en del problem med det, men en av de större är stolparna som håller på...