Hej!
Ska bygga ett uterum mot husfasaden och vill gärna höra om erfarenheter från olika tillverkare. Jag har bara varit i kontakt med Willab såhär långt och fått offert på 80 000 SEK för ett rätt sparsamt o-isolerat uterum. Bifogar ritning. I pris ingår ventilation, plåttak, grundmålning och färdigkapat.
Jag är väldigt grön på byggande generellt ( kommer behöva anlita montör) men undrar om det är ett bra/dåligt pris ?
Bör jag tänka annorlunda?
Med vänlig hälsning, Marcus