Hej!

Ska bygga ett uterum mot husfasaden och vill gärna höra om erfarenheter från olika tillverkare. Jag har bara varit i kontakt med Willab såhär långt och fått offert på 80 000 SEK för ett rätt sparsamt o-isolerat uterum. Bifogar ritning. I pris ingår ventilation, plåttak, grundmålning och färdigkapat.

Jag är väldigt grön på byggande generellt ( kommer behöva anlita montör) men undrar om det är ett bra/dåligt pris ?

Bör jag tänka annorlunda?

Med vänlig hälsning, Marcus
 
  • Ritning av ett uterum från Willab Garden med mått och detaljer, vyer från höger och vänster, träpanel och glaspartier visas.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ritning av ett uterum med plåttak och glasväggar, med måttangivelser från Willab Garden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.