Tagg: avlopp
Här samlar vi allt om avlopp.
Andra taggar som innehåller ordet avlopp är: avloppsrör, avloppsbrunn, enskilt-avlopp, avloppslukt, vatten-och-avlopp, stopp-i-avlopp, badrum-avlopp, avloppsslang, avloppspump, toalettavlopp
-
I
Hur täta avlopp för tvättmaskin?
Jag har flyttat in i en lägenhet där tvättmaskinens avlopp i golv är tätat med nån sorts mjuk massa som jag vill ta bort och göra en snyggare och... -
M
Flytta kök och dra nya rör för avlopp och el
Hej, Har nyligen köpt ett 90-tals hus där vi funderar på att flytta kök till en annan del av huset. Det kommer medföra att dra nytt avlopp... -
O
Kluckande avlopp kök
Hej, Jag har ett avlopp som har kluckat sedan nyår trots upprepade försök med spolning av varmvatten, såpa/diskmedel/bikarbonat mm. Vattnet... -
Hur gå tillväga med nytt avlopp?
Hej! Min make och jag köpte vårt lilla hus för 25 år sen. Då fanns inte vatten eller avlopp i huset. Det finns mycket berg under huset så vi fick... -
J
Vatten till kök i vägg eller golv vid nybyggnation?
Hej! Var lägger proffsen vatten och avlopp till köket i nybyggd platta på mark? I installationsskiktet i väggen eller direkt upp från golv? Och... -
G
Flytta vatten och avlopp i kök, brf
Vi börjar inom kort med förberedelser för renovering av mindre kök i brf. Skulle vilja byta plats på diskho och diskmaskin. Har haft kort... -
A
Vilket rör letar jag efter
Vi gör om tvättstugan. När rörmokarna grejade tog de bort något som nu gör att vattnet till vattenkastarna ute inte går. De vill därför att vi ska... -
G
Varför kan avloppet låta så här efter en avloppsspolning?
Hej! Flyttade in i ett hus byggt 2001 i somras. Vattnet i handfatet har runnit lite långsamt vid tillfällen, t.ex. fortare efter att man har kört... -
D
Koppla på avlopp
Hej. Skall koppla på ett avlopp då vi bilar ut det gamla. Frågan jag har är... Behöver den vita plast delen bort eller går det skarva på den? -
A
Flyttar avlopp. Räcker detta när vi bilar?
Hej vi bilar golv för första gången för att flytta brunnen och sätta dit en ny.. räcker detta? Det sprack lite i den där nere som ni ser på...