P
pjkw
2 133
Poäng
1 022
Medlem i
32
Startade trådar
18 sep 2009
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
Ppjkw svarade i tråden Bila för rör ca 40 cm.Vad är det för hus och vad är under? En fördel med att leja bort det är ju att dom (förhoppningsvis) har ansvarsförsäkring, kan ju vara...
-
Ppjkw svarade i tråden Hur bila betong utan att skada byggplast (samt laga plasten).Vad har plasten för syfte egentligen?
-
Ppjkw svarade i tråden Reparera hörn med puts som gått sönder.Det brukar funka fint, husfix är väldigt tungt att slipa så se till att du inte lägger på för mycket, hellre lite för lite och avsluta...
-
Ppjkw svarade i tråden Rädda befintlig vägg eller gipsa om?.Varför köper du inte 260 eller 270s gips? Brukar inte vara svårt att få tag på
-
Ppjkw svarade i tråden Tralltejp - nån som använt?.I teorin borde det väl påverka själva trallen negativt eftersom det blir stående vatten där... Nä jag instämmer med dom som inte...
-
PAllt detta som man läser om kring att skydda regelverked under en altan - är det nödvändigt !? Jag har sett och även rivit altaner som...
-
Ppjkw svarade i tråden Våtrumsmatta släppt vid upplimmad duschhylla: annan lösning på fäste?.Expanderskruv är inte lämpligt när det finns en träskiva bakom, det är väl snarare vanlig träskruv (rostfri är väl kanske inte så...
-
PJag tycker att det är bättre att förtydliga detta och i så fall ta bort, låsa eller flytta inlägget istället för att redigera det.
-
Ppjkw svarade i tråden Dold golvbrunn bakom fast inredning – klassas detta som dolt fel?.Om jag förstår situationen rätt hade jag som potentiell köpare sett det som ett fel kan kosta typ 100k att åtgärda i värsta fall, högst...
-
Ppjkw svarade i tråden Grovbetong kvalite?.Bauhaus har även fri frakt på ordrar över 4000 kr om det är ett alternativ
-
Ppjkw svarade i tråden Konstiga mått på dörrkarm?.Är det innerdörr eller ytterdörr? Innerdörrar går oftast att såga av några centimeter rätt lätt
-
Ppjkw svarade i tråden Kakel borttaget i kök: räcker renoveringsgips 6,5 mm?.Limmar du med kakelfix eller gipsbruk tror jag det blir styvt nog. Men som tidigare skrivits så hade jag tagit bort den gamla skivan...
-
Ppjkw svarade i tråden hur göra dessa gamla elkablar ofarliga?.Nej det är inte OK som det är om de är strömförande. Sätt en kopplingsdosa med skruvlock över kanske?
Bilder
Visa mer
pjkw har laddat upp 71 bilder.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man