Visan i mitt liv
Visan i mitt liv: [citat] Åh vilken underbar nyhet på en fredag såhär! Tusen tack!
56 svar · 6,2k läst
·
Marlen Eskilsson
Marlen Eskilsson: Hej alla vinnare av skaftdammsugare! @jockeping @roli @Anders_Nilsson @ådal - Philips @Mortsken @HelgaRee Det har blivit dags för er att lämna en rapport från ert långtidstest av skaftdammsugarna: - Vad tycker du om skaftdammsugaren rent allmänt? - Vad är bra och vad är dåligt? - Formulera ett omdöme i ca 50 ord och ge ditt samlade betyg 1-10 med en motivering. - Skicka omdömet till
127 svar · 14,0k läst
·
U
Ulrika M.M: Då var tävlingen avslutad. Tack för alla fina motiveringar ni har kommit med! Vi har gått igenom alla bidrag och den lycklige vinnaren är: - inlägg #20 av @Bassrunner :). Stort grattis! Du kommer att kontaktas av Bra Sommarmöbler. Önskar alla en härlig fredag, en ny tävling kommer upp inom kort!
66 svar · 10,2k läst
·
FredrikR
FredrikR: [citat] En helt ny värld öppnar sig! :love: Grattis och kul film!
112 svar · 12,5k läst
·
Gogeli
Gogeli: Själv har jag grävt dike. Själva grävande är ju inget problem. Men jag stötte på patrull.. Ett berg! Så ja för egen del blev det en hel del kapande med diamantklinga å elda på det. Frågan är om det finns bättre lösningar. Detta har iaf varit rätt tidsödande. Snigeldynamit finns ju men ändå rätt lurigt då jag behövt komma ner ca 1m i berget för att min dränering ska
29 svar · 5,1k läst
·
Orientexpressen
Orientexpressen: Underbart! Tack så hjärtligt mycket.
38 svar · 10,8k läst
·
tveksamt
tveksamt: Grymt! Tack!
21 svar · 4,0k läst
·
E
Enolf: [citat] Ursäkta för sent svar. Men sån är postgången här... Garantin för genomrostning, ja det måste väl vara mer än en månad kan jag tänka, eller vad tror ni? Problemet är däremot det här med veckobrevlåda. Hur tänkte ni där? Mängden brev jag får på en vecka får alltid plats i min inneficka. Skulle jag samla en hel månads fysisk post inklusive obeställda tidningar så är
66 svar · 7,7k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Den här veckan var det ju en reprisvinst, algmedel är alltid önskvärt när väggarna är gröna. Vinnarna blev medlemmarna:Dan_Johansson, Karejdas, Boboo, buffyin, Goalit och Ekis-. Grattis säger vi och önskar er en härlig sommar med algfritt utomhus!
16 svar · 4,8k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack alla målarsugna medlemmar för era tävlingssvar och motiveringar! Idag går vinsten till #51, @Trunk, som faktiskt fick mig att dra på smilbanden. Grattis säger vi och hoppas frugan blir nöjd och att färgen kommer på plats före hösten!
51 svar · 6,5k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Det rätta svaret på frågan i veckans tävling är salter av fettsyror, i texten om medlet mot skadedjur hittar vi följande beskrivning: 10,2 g/l (1,02 % w/w) Fettsyra (C7-C18) Kaliumsalt. Två av dem som svarat rätt är @Inastina och @Glavis. Vi säger grattis och hoppas ni får en ogräs- och skadedjursfri trädgård i sommar.
13 svar · 3,8k läst
·
Paerh
Paerh: Nämen…! Det var riktigt roligt, nu kan jag tänka mig att bli fönsterputsansvarig!
108 svar · 12,5k läst
·
T
Tovin: [citat] Tack vad kul!! Nu kanske jag får lite levande blommor och växter på tomten :)
134 svar · 11,7k läst
·
K
Kakan111: Svar: 18 st Jag och sambon har precis flyttat tll ett hus, detta har ju gjort att ekonomin är lite tung just nu men att vinna en högtryckstvätt hade ju hjälpt oss i rätt riktning så att vi får lite ordning på trädgården
168 svar · 13,2k läst
·
Idus
Idus: Grattis alla vinnare! (y)
26 svar · 5,3k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack alla hemmabyggare för era svar och motiveringar. Härligt att så många vill underhålla och bygga nytt! VI fick in många bra motiveringar, det var svårt att utse en vinnare. Till sist föll vi för @Kurtivan som verkligen har behov av ett nytt trädäck. Hans motivering var: "Mina altanbräder sattes fast före skruvtrenden så det är på tiden att byta ut dem 31 år senare. Det skulle
111 svar · 12,4k läst
·
J
Jonas Rådén: HDS = Hidden Decking Systemet Vi kommer bygga nytt hus på landet i år. Huset vi kommer bygga är tänkt att se ut som att det har stått på platsen i 100 år. På baksidan skall jag själv bygga ca 250 m2 trall altan. Att då skruva altan med dold skruvning skulle vara pricken över i-et. Att göra det med ESSVE:s HDS blir resultatet perfekt.
61 svar · 7,0k läst
·
B
Byggmil: Svar: hidden decking systems Bygger villa för uthyrning. Mycket tyska turister i området. Hade varit perfekt att slippa en flisig trall. Vill inte bli stämd av en tysk som fått en flis i stortån.
53 svar · 7,9k läst
·
Johan Björnsrud
Johan Björnsrud: Jag hade köpt vedklyvspaketet. En grymt bra grej som skulle underlätta livet och trivseln i stugan mycket, men så tycker man det är lite för dyrt och att yxan går väl bra ändå ... Och så fortsätter man att uslas som förut. =)
50 svar · 6,7k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack alla tävlingsdeltagare för era svar och motiveringar. Svaret på denna kluriga fråga är Stuttgart! (Utanför vilken tysk stad med drygt 600 000 invånare...) Det visst @klaskarlsson som är den här veckans vinnare. Vi säger grattis och hoppas de planerade projekten kommer att gå lite lättare att genomföra nu.
298 svar · 23,5k läst
·
P
Petri12: [citat] Jävligt lätt att råka skriva i fel fält. Svaret tillagt på rätt ställe. [citat]
34 svar · 7,1k läst
·
J
Jonas Selander: Rätt svar är: Wendlingen År 2005 när vi köpte vårt första hus så köpte jag min ögonsten Festool C12. Den har gjort ett fantastiskt jobb men går snart i pension. Nästa vecka köper vi ett sommarhus som kommer totalrenoveras! Då behövs verkligen en ny pigg liten rackare
44 svar · 7,4k läst
·
Hep
Hep: Har man ”retro” i användarnamnet så har man.
104 svar · 14,4k läst
·
Mikael_L
Mikael_L: Ska passa på och visa pepparkakshuset här, innan det äts upp. Ett par sidor fick tegelfasad, de andra sidorna annat. Det beror på att det var olika byggare inblandade som hade sina egna idéer. [bild] [bild]
51 svar · 13,6k läst
·
Annelie Hultberg
Annelie Hultberg: Tack för era svar och motiveringar i tävlingen! Att ha en back-up till hands är alltid bra, oavsett om det gäller ström eller något annat... Vinnare den här veckan blev @Skatthult, grattis säger vi och hoppas paketet kommer väl till pass vid nästa äventyr i naturen med barnen.
26 svar · 5,7k läst
·
13th Marine
13th Marine: Kanske dags att tävlingstrådarna låses en vecka eller så efter avslut.
197 svar · 16,2k läst
·
B
Bjoellander: Åter igen, stort tack för stjärnorna, de pryder verkligen sin plats.
71 svar · 7,9k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.