U
---Avslutad---
Tävling, vinn Yale Doorman L3S, snöiga grenar, dörrlås, Låsgiganten-logotyp, elektroniskt tillträde.

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på https://www.lasgiganten.se/

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.

• Gilla
Husfixaren19 och 12 till
  • Laddar…
1. Har två barn i yngre skolåldern som har börjat gå själva till skolan. Ibland händer det att de glömmer sina husnycklar hemma och blir tvungna att sitta på trappan och vänta tills någon vuxen kommer hem. Det är lite hjärtskärande, särskilt när det senast tog två timmar innan någon kom hem och de var tvungna att sitta ute i regnet och +1 grad kallt väder. Med en Yale Doorman L3S Pro hade vi sluppit oroa oss för detta problem; att glömma husnyckeln skulle vara ett minne blott.

2. Borstat stål och krom.

• Gilla
Nytt användarnamn 2014 och 1 till
  • Laddar…
1. jag har en starkt rymmningsbenägen katt som gör att mina dörrar måste låsas direkt.

2 Borstat stål och blankt krom.

• Gilla
  • Wow
  • Haha
BeeEssPee och 5 till
  • Laddar…
Vi håller på att renovera stallet och är inne på att skaffa ett nyckel löst lås istället. Vore perfekt då det växlar inackorderingar lite då och då. Istället för nyckel kan de bara få en kod som man sedan kan avaktivera. Dörren ska även kunna vara öppen en viss tid då det finns ridskola o byggnaden också.

Borstat stål och blankt krom

• Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Vårt nuvarande handtag har nyligen "gett upp" och hänger ledsamt ned hela tiden. Så vi måste hela tiden låsa dörren för att kunna ha den stängd. Ett gammalt handtag som slutat fungera och barn som snart är så stora att de ska kunna ta sig hem själva gör att ett Yale lås med kod och fjärrstyrning skulle passa som handen i handsken hos oss och underlätta vår vardag!

2. Borstat stål och blankt krom

• Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Vi har precis flyttat från landet till en mindre by, och dottern kommer kunna gå till skolan ensam. Hade varit skönt med en extra verifiering att hon kommer hem, genom att dörren säger till när hon är hemma.
2. Den finns i borstat stål och blank krom

• Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. För jag har länge velat uppgradera min dörr med ett modernt lås. Som skulle underlätta mycket under byggtid då hantverkare kan få en egen kod.

2. Borstat stål och krom

• Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Jag har 2st Yale Doorman på mitt hus och tycker det är underbart skönt att inte längre behöva ha med sig en nyckel. Jag skulle vilja ge bort min till mina föräldrar så dom också kan njuta av lyckelfriheten och även koppla upp det till sitt larm. Bonus när jag hälsar på när dom är ute på ärdende och jag glömt nyckeln :)

Borstat stål och krom

• Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Hade nyligen inbrott i huset då dom bröt sönder låst. Denna skulle darför vara perfekt nu när
vi behöver fixa ny dörr och lås.

Borstat stål och blankt krom

• Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1 Helt enkelt för att vår gamla Yale doorman som är till åren har börjat kärva lite. barn som gillar att slänga i dörrn är en misstänkt felkälla. Skulle verkligen behöva en uppgradering.

2. Borstat stål och krom.

• Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Hej!

1) Jag har bytt lite låsanordningar själv och kommit fram till att Yale vore det mest lämpliga då jag planerar att renovera ett litet torp i skogen. Detta låset skulle vara förträffligt, då jag dels har koll på om dörren öppnas samt kan låna ut torpet till vänner som ska åka skidor eller vandra och vill övernatta.

2) svart, krom, borstat stål

Håller tummarna 🤞

• Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Tappar alltid bort nycklar

Finns krom och borstad stål

Mikael Bäck
Länna skolväg 11
761 11 Bergshamra

[email protected]

• Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
svar: borstat stål och krom.
Motivering: vi har startat en liten förening där vi till vår nya lokal i dagsläget bara har en nyckel. Det känns svajigt att lägga den enda nyckeln under dörrmattan. Och kanske lite dumt...
Så ett digitalt lås vore perfekt. Så vi alla som behöver kan komma in samtidigt som vi enkelt (när den dagen kommer) kan byta kod så f.d. medlemmar inte kommer in. Som föreningsmänniska vet jag ju hur svårt det är att f.d. medlemmar sitter på en nyckel och den glöms bort när medlemmen flyttar m.m.

• Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Det är för min grabb. Han har kommit upp i åldern för att få gå hem själv, men hans minneskrets för att komma ihåg att låsa dörren (eller ens ha med sig nyckeln) är antingen defekt eller obefintlig. Därför har vi börjat säga att han får vara med och chippa in på ett digitalt lås för sina egna pengar, något som är lagom populärt såklart.
Därför skulle han bli otroligt glad över vinsten om den skulle gå åt det här hållet :)

2. Blankkrom och borstat stål

• Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
@
Blankkrom och borstat stål

Känns inte tryggt med barn som lämnar nycklar utan tillsyn (t.ex. i skolväskan eller i omklädningsrummet). En sekund är allt som behövs för att nycklarna ska försvinna och för att någon icke önskvärd ska få tillgång till hemmet! Med Doorman kan barnen använda en kod då de kommer hem, eller ännu bättre, en tagg + kod! Otroligt smart! 👍

• Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.