En specialanpassad krok medföljer.

Skulle verkligen ha stor nytta av detta paket! Min grästrimmer har jag fått av min pappa när han bytte upp sig, en gammal sak med sladd där man måste böja hela ryggen för att komma ner, det tillsammans med sladd gör att man drar sig för att snygga till i trädgården.
Häcksaxen är en som medföljde med huset, det första jag gjorde med den var att klippa ett jack i förlängningssladden.
Sen lövblås har jag aldrig haft men det vore väldigt tacksamt då förra ägaren älskade att ympa träd så nu är det äppelträd lite överallt på tomten med mycket räfsande som följd.

Den smarta prylen ären krok.

Den förra ägaren som planterade prydnadsbuskar och täckte marken med lösa vita stenar förstod nog inte frustrationen detta skapar när man försöker kratta löv på hösten...

Det är den specialanpassade krok för smidig förvaring i begränsade utrymmen!

Detta skulle göra underverk för samvetet, att få slippa dra igång bensinmotorerna!

U
Då var tävlingen avslutad!

Ni var verkligen många som var sugna på detta fina kit från Husqvarna - stort tack för alla tävlingsbidrag och motiveringar! 😊

Kammar hem vinsten idag gör @Farstatjej90 med inlägg #4. Vinsten kommen skickas till dig direkt från Husqvarna. Stort grattis till dig och lycka till med trädgårdsarbetet!🥳🍂☀️🌳

• Gilla
Yvonne Csomor och 5 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.